שלוש שנים אחרי ההשקה- Gett מפסיקה את שירות גט קידס
השירות העמיד לרשות הלקוחות אפשרות להזמין מונית שמצוידת בכסא בטיחות עבור ילדים. עלות השירות גבתה מהלקוח כ-5 שקלים תוספת מחיר על התעריף הרשמי של החברה
שלוש שנים לאחר ההשקה הרשמית בישראל, חברת התחבורה Gett תפסיק מה-1 בינואר 2018 את שירות גט קידס. ההודעה על הפסקת השירות נמסרה ללקוחות דרך האפליקציה שמפעילה את שירותי החברה.
מונית גט טקסי צילום: רונן בוידק
שירות גט קידס העמיד לרשות הלקוחות אפשרות להזמין מונית שמצוידת בכסא בטיחות (בוסטר) עבור ילדים. עלות השירות גבתה מהלקוח כ-5 שקלים תוספת מחיר על התעריף הרשמי של החברה, תחת ההנחה שלקוחות עם ילדים קטנים לא רוצים "להסחב" עם כסא שכזה כשהם יוצאים מהבית.
בחברת Gett אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה ש"שירות "גט קידס" הושק לפני כ- 3 שנים בהשקעה כספית גבוהה אך הציבור בישראל ממעט לנסוע עם ילדים במוניות והביקוש לשירות היה נמוך, למרות מאמצי שיווק מצד החברה. חשוב לציין כי הבוסטרים ישארו בידי הנהגים. Gett ממשיכה לפתח שירותים ופתרונות למגוון הצרכים של קהל לקוחותיה".