אושרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד אל על: שינתה תנאי מועדון "נוסע מתמיד"
על פי התביעה, החברה ביצעה בתחילת 2015 שינויים בתנאים של חברי מועדון הנוסע המתמיד והפכה את קבלתם של כרטיסי טיסה בנקודות בונוס לקשים יותר להשגה מגישי התביעה דורשים פיצוי של כ-900 שקל לכל חבר בנוסע מתמיד של אל על
בית המשפט בתל אביב-יפו אישר בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אל על בשנת 2015. מגישי הבקשה, שהוגשה דאז על סך של 1.28 מיליארד שקל דורשים פיצוי בסך כ-900 שקלים לכל חבר בנוסע מתמיד של החברה.
- באוויר וביבשה: אל על מגייסת מאות עובדים
- רשות ההגבלים תאשר מיזוג אל על וישראייר במגבלות קלות
- מנכ"ל אל על התפטר, רשות שדות התעופה מתנגדת למיזוג החברה עם ישראייר
על פי מסמכי התביעה, אל על ביצעה בתחילת שנת 2015 שינויים בתנאים להם זכאים חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה ובפועל הפכה את קבלתם של כרטיסי טיסה בנקודות בונוס לקשים יותר להשגה.
עוד עולה כי החברה ייקרה את מחיריהם של כרטיסי הבונוס (הכרטיסים שניתן לפדות בנקודות נוסע מתמיד) ליעדים כדוגמת פריז ולוס אנג'לס בשיעור שדרש תוספות בשיעור של עד כ-50% ביחס למספר הנקודות המקורי שנדרש לצורך רכישת כרטיס עד שנת 2015. בנוסף לכך טענו התובעים כי בעוד שעד שנת 2015 יכלו חברים המחזיקים בנקודות שעומדות לפוג להנפיק "כרטיס פתוח", כלומר כרטיס שהם יוכלו לנצל במועד עתידי, מ-2015 נדרשו חברי המועדון להזמין כרטיס לתאריך מסוים וליעד מסוים (בעוד שעד 2015 יכלו להשאיר כרטיס פתוח).
אל על הודיעה בתגובה כי היא בוחנת את ההחלטה ואת השלכותיה.