שוק הרכב ממשיך להיחלש: ירידה במסירות כלי רכב חדשים בתשעת החודשים הראשונים של השנה
לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, מאז ינואר חלה ירידה של כ-3% במספר המסירות של כלי רכב חדשים בהשוואה לאשתקד. סוזוקי שבמקום החמישי בטבלת המסירות הרשימה במיוחד עם עלייה של יותר מ-27%
שוק הרכב הישראלי ממשיך להיחלש ביחס לאשתקד - כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב המסכמים את תשעת החודשים הראשונים של השנה.
לפי נתוני האיגוד, במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2017 נמסרו בישראל 238,148 מכוניות חדשות - ירידה של 2.8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מניתוח הנתונים עולה כי בדירוג מותגי הרכב המובילים בישראל לא חלו כמעט שינויים משמעותיים מתחילת השנה. יונדאי מובילה את הדירוג עם 34,664 מכוניות שנמסרו מתחילת השנה (ירידה של 4.4% ביחס לאשתקד). במקום השני ניצבת קיה עם 30,397 מסירות של כלי רכב - ירידה של 6.7% ביחס למסירות בתקופה המקבילה אשתקד.
בהמשך הטבלה, במקום השלישי, ניצבת טויוטה עם 26,353 מסירות - עלייה של 4.3% ביחס לאשתקד, ואחריה ניצב מותג אירופי ראשון - סקודה - עם 18,289 מסירות (עליה של 5.6% לעומת אשתקד). במקום החמישי נמצאת סוזוקי שמסירותיה רשמו זינוק מרשים של 27.4% לאחר שהיצרנית היפנית מסרה 13,364 מכוניות חדשות בתשעת החודשים הראשונים של השנה. מסירות סוזוקי זינקו, בין היתר, הודות להצגת דגמי כביש שטח כדוגמת האיגניס.