ריקול היסטורי: דיימלר תזמן למוסכיה 3 מיליון מכוניות
הריקול יחודי רק לשוק האירופי ומיועד לביצוע כיוונים במערכות המחשוב וההזרקה של מכוניות מרצדס בנץ חדישות, מחשש שאלה יפלטו מזהמים בכמות העולה על זו שמותרת על פי חוקי האיחוד האירופי
אירופה, כך ניכר, מסרבת להירגע מפרשת "דיזלגייט" שהדיה ניכרים עד היום. אחת ה"נפגעות" העיקריות מן הפרשה היא דיימלר, חברת האם של מרצדס בנץ, המודיעה על מגה-ריקול, ריקול ענק ורחב היקף לשלוש מיליון מכוניות מרצדס בנץ הנוסעות בכבישי אירופה.
- פרשת דיזלגייט: הרשויות בגרמניה עצרו מנהל בחברת אאודי
- קליפורניה נגד תוכנית התשתיות למכוניות נקיות של פולקסווגן
- הסתיימה תקופת הצינון: הדיזל הגרמני חוזר לארה"ב
הריקול יחודי רק לשוק האירופי ומיועד לביצוע כיוונים במערכות המחשוב וההזרקה של מכוניות מרצדס בנץ חדישות, מחשש שאלה יפלטו מזהמים בכמות העולה על זו שמותרת על פי חוקי האיחוד האירופי. יש להדגיש כי בניגוד לפולקסווגן, יצרנית שהודתה בריש גלי שמכוניותיה מזהמות, ואף ספגה קנסות כבדים, דיימלר מעולם לא הודתה בזיהום כלשהו ברכבי הדיזל.
צעד זה, במסגרתו מזמנת היצרנית באופן וולונטארי את לקוחותיה לביצוע של שדרוגים, מעיד כי ככל הנראה דיימלר מודעת לחריגות פליטת מזהמים במכוניותיה.