מה הלאה: עדכונים חמים מהרשת
האוזניות שמאפשרות לכם להגביר או לאטום את עצמכם לעולם, מצלמה דיגיטלית עם דאווין, משחק מחשב חדש מבית לגו, הפרק החדש של "הנוסע השמיני" ערכת סריגה עצמית ועוד
מותג מוצרי הצמר Ohhio נהפך בשנות קיומו המעטות ללהיט בארצות הברית, בזכות החוטים המסיביים שנותנים למוצרים, מכובע עד צעיף, נפח מוגזם. עכשיו הוא יוצא עם ערכה לסריגה עצמית של שמיכה במגוון צבעים רחב ונפח מפנק. מתנה אידאלית ב־200 דולר.
גינון: העציץ האוטונומי
מי שכבר החל לגדל לעצמו את עשבי התיבול או הפלפלונים החריפים יודע שלפעמים מכבש החיים מפריע לך להעניק להם את הטיפול הצמוד שהם זקוקים לו. העציץ האלגנטי של Botanium מציע אוטומציה מלאה של תהליך הגידול ההידרופוני, מה שאומר שלא רק נטל ההשקיה יורד מכם אלא גם ההתעסקות עם כל האדמה המלכלכת הזאת. מ־115 דולר.
אוזניות: שישתוק העולם
כל האוזניות מבטיחות איכות סאונד יוצאת דופן, וכך גם Here One החדשות. אבל הן לא מסתפקות בזה, ומבטיחות לספק שליטה גם במה שמגיע מבחוץ. האפליקציה הנלווית מאפשרת להגביר או לאטום את עצמכם לעולם שמסביב בזמן האזנה למוזיקה, או להתמקד באנשים שלצדכם בשולחן המסעדה ולסנן את כל השאר. 300 דולר.
צילום: שקיפות מלאה
לפעמים צריך לקחת הפוגה קלה ממירוץ החימוש של הצילום הדיגיטלי ולחזור למה שחשוב באמת — הדאווין. בחנות המקוונת של ה־MOMA אפשר לדוג ב־140 דולר מצלמה דיגיטלית שקופה וסופר בסיסית, נטולת מסך ובעלת שני כפתורים בלבד (לצילום ובחירת מצבי צילום, כמו עין הדג או עדשה רחבה). התמונות נשמרות על כרטיס זיכרון חיצוני.
סרט: הנוסע המי יודע כמה
רידלי סקוט חוזר לכיסא הבמאי בפרק הבא של סדרת סרטי "הנוסע השמיני", "Alien: Covenant". כמו קודמו בסדרה, "פרומתאוס", הסרט החדש מתרחש לפני אירועי הסרט המקורי, ומתאר את מסעה של הספינה קובננט לכוכב מרוחק שנראה בתחילה כגן עדן אבל כצפוי מתברר כגיהינום רציני. במאי בבתי הקולנוע.
משחק: עולמות מתנגשים
ההצלחה הפנומנלית וחוצת הגילאים של מיינקראפט עוררה את הקנאה של המותג הראשון שהביא את בשורת הבנייה החופשית בלבנים מרובעות —
לגו. משחק המחשב החדש מבית החברה הדנית, "Lego Worlds", מתחרה ישירות במיינקראפט, רק עם מגוון אבני הבנייה והדמויות האהובות של לגו, מה שאמור לחפות על הכניסה המאוחרת לזירה הזאת.
נוסטלגיה: המכוערים שוב באופנה
במסגרת גל הנוסטלגיה המתמשך לשנות התשעים, היה ברור שמתישהו גם ביוויס ובאטהד יצוצו מאיזו פינה אפלה. מי שהרימו את הכפפה הם אנשי מותג הנעליים ד״ר מרטינס, שמשיקים סדרת מוצרים מצומצמת בכיכובם של צמד המטאליסטים ובה שני דגמי נעליים בעיצוב האיקוני של החברה, תיק גב וטי־שירט. 150 דולר לזוג נעליים.