בחזרה לעתיד: רנו משיקה את מותג הספורט אלפין, שזנחה ב־1995
רנו חשפה את ה־VISION CONCEPT - אב־טיפוס למכונית ספורט חדשה של היצרנית הצרפתית. אלא שהוא אינו נושא את הסמל של רנו, אלא את האות A המייצגת את אלפין
רנו חשפה את ה־VISION CONCEPT — אב־טיפוס למכונית ספורט חדשה של היצרנית הצרפתית. אלא שהאב־טיפוס החדש אינו נושא את סמל היהלום של רנו, אלא את האות A שמייצגת את המותג החדש: אלפין.
טהרני רכב יזכרו את מותג המירוצים הצרפתי, שהחל לפעול בשנות החמישים ויצר מכוניות ספורט שהתבססו על מכלולים של רנו, אך מוצבו ישירות מול מכוניות הספורט של פורשה. ב־1973 רכשה רנו את אלפין, אך ב־1995 יוצרה המכונית האחרונה כיוון שלא היתה יכולה להתחרות עם דגמים יקרים של פורשה.
כעת, מרגישים ברנו, הקרקע בשלה לחדירה מחודשת של אלפין. הסיבה היא הצגת דגמים "עממיים" יותר של פורשה, כגון ה־718, שמאפשרים לאלפין להתחרות בה. בנוסף, מאז שנות השמונים נמנעה רנו משיווק מכוניות בשוק האמריקאי. כעת, עם הצגתו של מותג ספורטיבי שאינו מקושר לרנו, יכולה החדירה לארה"ב להתבצע באופן יותר נוח. מהלך דומה ביצעה פיאט, שהשיקה את מותג הספורט אבארט.