הילטון בר השגה: רשת המלונות משיקה מותג זול המיועד לצעירים
החברה תשיק בסוף השנה מעל ל-100 מלונות ברחבי ארה"ב תחת המטריה החדשה; העיצוב מכוון לבני 20-30 ויכלול חדרים פשוטים, אזורי פנאי, עבודה והסעדה משולבים בטכנולוגיות מתקדמות; מה יהיה המחיר?
- מקמבודיה ועד ברזיל: אלה המלונות הטובים ביותר בעולם
- קבוצת המלונאות הגדולה באירופה רוכשת את בעלת הבית של מלון הפלאזה ב-2.9 מיליארד ד'
- הזמנתם מקום? מלונות יוקרה יוצאי דופן שייפתחו בקרוב
המהלך מגיע בעוד בתעשיית המלונות עוברת תקופה של מיזוגים, האחרון בהם בין מאריוט אינטרנשיונל שרכשה את סטארווד. אולם המנכ"ל של הילטון, כריסטופר נאסטה, ציין כי בהילטון החליטו לא לרכוש מותג אלא להקים אחד חדש. "אני מאמין שלאורך זמן זה יהפוך למותג הגדול ביותר שלנו", הכריז.
התעריפים של המלונות שיופעלו תחת המותג ישתנו בהתאם למיקום, אך לרוב ינועו סביב 90-100 דולר ללילה. נאסטה הודה שהמותג אמנם מיועד לכל קבוצות הגילאים, אך מכוון בעיקר לבני דור המילניום, כלומר אנשים בגילאי בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. בהתאם, המלונות יאופיינו בעיצוב מודרני ויכללו אזורים ציבוריים בשטח של כ-260 מ"ר שיחולקו לארבעה אזורים שיוקדשו לעבודה, פנאי, משחקים והסעדה. האזורים יכללו טכנולוגיה מתקדמת כמו צ'ק אין דרך הסמארטפון.
החדרים יכללו מיטה זוגית או שתי מיטות יחיד, מסך טלוויזיה 65 אינץ' ואזורי אחסון. עם זאת, החדרים לא יכללו ארונות ובמקום שולחן כתיבה יהיה כסא רב שימושי. בחדרי האמבטיה יהיו מראות ארוכות ומקלחות, במקום אמבטיות. "רצינו לוודא שהאורחים ייהנו מחוויה פשוטה, אינטואיטיבית ויעילה", אמרה אלכסנדרה ג'ריץ, שתעמוד בראש המותג.
"יש לנו ביקוש גדול מצד צעירים, ואיננו משרתים אותם", אמר נאסטה. "יש פה הזדמנות לבנות מתג חדש, אם נעשה זאת כמו שצריך נענה לביקוש רב".