הדואר הפסיד במכרז מסופי המטענים בגבול
אחרי 7 שנים יפסיק הדואר להפעיל את מסופי המטענים. ההכנסה השנתית של הדואר מפעילות זו עמדה על 17 מיליון שקל ב־2013, והצפי היה להכנסה דומה ב־2014
דואר ישראל הפסיד במכרז לניהול והפעלה של מסופי המטענים במעברי הגבול היבשתיים בין ישראל לירדן ובין ישראל למצרים, ויפסיק להפעיל את מסופי המטענים בחודשים הקרובים לאחר כשבע שנים. ההכנסה השנתית של הדואר מפעילות זו עמדה על 17 מיליון שקל ב־2013, והצפי היה להכנסה דומה ב־2014.
במרץ האחרון נחשף ב"כלכליסט" כי רשות שדות התעופה (רש"ת), הממונה על מסופי הגבול, העבירה מכתב חריף לדואר ישראל שבו האשימה את הדואר בכך שאינו עומד בתקן שנקבע לו להצבת בודקי מטענים במסוף בגבול מצרים: "לחוסר המתמשך השלכה ישירה על רמת השירות המסופקת... ובמקרים מסוימים אף ליצירת מגבלות שמנעו מהמסוף לקלוט את כל הסחורות שתואמו לקבלת שירות בו", כתב יואב אורן, ראש אגף תפעול מסופים ברשות שדות התעופה, לסמנכ"ל הלוגיסטיקה של הדואר גדי כרמלי.
מדואר ישראל נמסר כי "המכרז התבסס אך ורק על אמת מידה יחידה של מחיר, ללא מדדי איכות. אם היינו מגישים הצעה כספית טובה יותר הפעילות של החברה במסופי הגבול היתה הפסדית".