אל על חשפה את UP - מותג הטיסות המוזלות שלה
יציע מחירי השקה ל-3 חודשים של 69 דולר לכיוון ליעדים פראג ובודפשט, ו-99 דולר לברלין, קייב ולרנקה. המחיר הוא רק הבסיס שעליו גובות חברות הלואו קוסט תוספות שונות על כל שירות נוסף
חברת אל על מצטרפת לתחרות בטיסות הלואו קוסט – שצוברות עוד ועוד פופלריות אצל הנוסע הישראלי שמעוניין קודם כל במחיר זול. אל על חשפה היום (ג') את מותג בטיסות המוזלות שלה שייקרא UP, ויציע מחירי השקה ל-3 חודשים של 69 דולר לכיוון ליעדים פראג ובודפשט, ומחירים של 99 דולר לברלין, קייב ולרנקה.
- "לפחות 3 קבוצות רציניות מתעניינות בהשקעה באל על"
- רבעון שיא לאל על: גידול של 6% בהכנסות, זינוק של 54% ברווח הנקי
- השקעה בעובדים נותנת גם לכסף כנפיים
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אנו משיקים היום מותג תעופה חדש המביא בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של עולם התעופה. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות. המותג UP מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם. .אני משוכנע כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו ויתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש".