HALLO 015 מנסה לזעזע את שוק השיחות לחו"ל
חברת היל"ת תציע מחירים נמוכים לשיחות מנייחים וניידים ללא מבצעים. היא צפויה לפעול בעתיד גם כספקית אינטרנט וסלולר וירטואלי
בחברת היל"ת מאמינים שאפשר להוזיל משמעותית את מחירי השיחות לחו"ל, והחל מהבוקר (ה') תחל החברה לפעול תחת המותג HALLO 015 ותציע מחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירי החברות הגדולות בשוק.
בחברה מבטיחים כי לרוב מהיעדים ישלם הלקוח מחיר זהה ליעדו בחו"ל בין אם הוא
כך, למשל, תספק החברה דקת שיחה ליעדים נייחים וניידים בארה"ב ורוסיה ב-3 אגורות (כולל מע"מ, וכאמור לפני תוספת הקישוריות). ביעדים אחרים יחול הבדל בתעריף לפי יעד השיחה המקומי- דקת שיחה ליעד נייח לסין תעלה 3 אגורות לדקה, אך המחיר יגיע ל-60 אגורות לדקה ליעד נייד. שיחות ליעדים נייחים לגרמניה, בריטניה וצרפת יעלו 5-7 אגורות לדקה, אך ליעדים ניידים במדינות אלו ישלם הלקוח בין 50 ל-65 אגורות.
החברה אינה מתכוונת להציע מבצעים ללקוחות פרטיים, ולדברי יו"ר היל"ת, יורם שכטר, מחירו של לקוח מזדמן יהיה זהה למחיר שישלם לקוח שישייך את הקו שלו להיל"ת כספקית השיחות הבינלאומית. "אפשר להוריד מחירים ולהמשיך להרוויח, ואנחנו לא מאמינים שהחברות הגדולות יוכלו להתחרות במחירים שלנו", אמר מנכ"ל החברה, רוני לשצ'ינסקי. בחברה מתכוונים בחודשים הקרובים לפעול גם כספקית אינטרנט ובהמשך להיכנס לשוק הסלולר כמפעילה וירטואלית.
לדברי שכטר, עד כה הושקעו כ-15 מיליון דולר בחברה, המעסיקה כיום כ-70 עובדים ומתכננת לגייס כ-30 נוספים לתפקידי שירות לקוחות. HALLO תעלה בקמפיין באמצעי התקשורת בהשקעה של 15 מיליון שקלים, שיתמקד בערכים של הוגנות, שקיפות ומחיר זול גם משיחות מהנייד לחו"ל.
בעלת המניות המרכזית (50%) בהיל"ת היא משפחת שכטר, הפועלת בתחומי הנדל"ן, כאשר בנוסף מחזיקים בחברה משפחת פרנקל היהודית מבלגיה, משפחת זבולוני וחברת שקל. שכטר משמש במקביל גם כיו"ר חדשות 10.
שוק השיחות לחו"ל גלגל ב-2010 כ-1.6 מיליארד שקלים, והוא נשלט ברובו בידי 012 סמייל (כיום חלק מפרטנר), 013 נטויז'ן (כיום חלק מסלקום) ו-014 בזק בינלאומי מקבוצת בזק. לפני מספר שנים נכנסה 018 אקספון לשוק והצליחה להוריד את מחירי השיחות באופן משמעותי. לפני כשנה החלה גם 019 טלזר להציע שירותי שיחות לחו"ל, אך החברה נמנעת מפרסום באמצעי המדיה ופעילה בעיקר בשוק העובדים הזרים.