התעשייה הנלווית: מעקב ואסטרטגיות מסחר
התפתחות נוספת בתעשיית הפורקס היא עלייתן של חברות טכנולוגיה שמבקשות לספק שירותים שונים, החל בפלטפורמת מסחר וכלה בשירותי מעקב אחר משתמשים
לצד חברות הפורקס שהוזכרו בכתבה קמו כמה חברות שנשענו על ההצלחה של התעשייה וניסו לגזור ממנה רווחים. למשל, החברות הישראליות קארנסי (של אסף יגאל) וטריידנסי (אודי גרשון), שהוקמו שתיהן בשנים האחרונות, פונות ללקוחות הפורקס, ומציעות להם "אסטרטגיות מסחר מנצחות": לדוגמה, לקוח
התפתחות נוספת היא עלייתן של חברות טכנולוגיה שמבקשות לספק שירותים שונים, החל בפלטפורמת מסחר (כפי שעושה טרייד נטוורקס וכפי שפינטק, חברה בת של אווא, מקווה לספק יום אחד) וכלה בשירותי מעקב אחר משתמשים. בין אלה בולטת לוורייט, חברה ישראלית שהוקמה על ידי חמישה מתכנתים צעירים בשנות ה־20 לחייהם, ומספקת לרוב חברות הפורקס בישראל שירותי מידע, מעקב, מניעת תקלות, הונאות או התקפות מצד שחקנים מתוחכמים. כמעט כל חברות הפורקס הישראליות הן לקוחות של לוורייט, אשר לאחרונה 25% ממנה נרכשו על ידי סקסו־בנק תמורת 12.5 מיליון דולר.