בלעדי ל"כלכליסט": סוזוקי אלטו תפנה לצעירים - תוצע ב-60 אלף שקל עם גג נפתח
מדובר למעשה בהטבה של 8,750 שקל. המהלך בא בעקבות התגברות התחרות בשוק המכוניות הקטנות
מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, החלה במהלך שיווקי שנועד "להצעיר" את סוזוקי אלטו. במסגרת זו תוצע האלטו הידנית כאמצעי לסגירת עסקה במקרים מסוימים, ללא תוספת מחיר, עם גג נפתח חשמלי מתוצרת WEBASTO הגרמנית. כך נודע ל"כלכליסט", לאחר תדרוך שנמסר לאחורנה לאנשי מכירות של סוזוקי.
מחירה של גרסת הבסיס של האלטו הוא 60 אלף שקלים. שווי הגג ללקוח רגיל שיבקש להתקינו עומד על 8,750 שקלים. מהלך שיווקי זה הוא הראשון בשורת מהלכים שנועדו "להצעיר" את האלטו ואת יתר דגמי סוזוקי, וזאת לאור הופעתן של שלל מתחרות בשוק כגון סקודה פאביה, שהוצגה לאחרונה בגרסה במחיר של 70 אלף שקלים, ורנו קליאו שהוצגה אף היא בגרסה בעלת מנוע בנפח 1.2 ליטרים במחיר של 70 אלף שקל.
על פניו מדובר במהלך שיווקי שגרתי למדי, אך בפועל, כיום שוק הרכבים הקטנים בישראל הומה מאי פעם, מה שגורם ליבואניות לחפש פתרונות שיווקיים חדשים.