צעדי התייעלות בדיסקונט: מוקדי האשראי ומרכזי העסקים ימוזגו למערך שירות אחד
המנכ"ל ראובן שפיגל: "גיבוש מערכי השירות בשתי חטיבות מרכזיות יסייע למקד את השירות ללקוחות הבנק בהתאם לאופי פעילותם"
הנהלת דיסקונט בראשות ראובן שפיגל, מארגנת מחדש את מערכי השירות ללקוחות העסקיים והפרטיים של הבנק וזאת במסגרת מהלכי ההתייעלות שמבצעת ההנהלה.
במסגרת זו הוחלט על מעבר לשלושה מערכי שירות חדשים בהתאמה להיקף פעילות הלקוח בבנק. זאת כשעד כה היו ארבעה מערכי שירות.
לקוחות
החטיבה הבנקאית תכלול את האגף המסחרי שעובר מהחטיבה העסקית לבנקאית. האגף יעניק שירות ללקוחות המסחריים ועסקים קטנים (Middle Market) ויאחד שני מערכי שירות: מוקדי האשראי ומרכזי העסקים למערך שירות אחד שיעניק שירות כולל למגזר זה בפריסה ארצית של 6 מרכזי עסקים. כך למעשה, הלקוחות שמנהלים אשראי בהיקף של עד 5 מיליון שקל ישויכו למערך הסניפים שינוהל ע"י 6 מרחבים בכפיפות ישירה לראש החטיבה. במסגרת השינוי הכולל ינוידו כ-90 עובדי מטה למערכי השירות בחטיבות הבנק. כמו כן, שטחים עודפים של מערכי השירות המתמזגים יפונו ויוצעו למכירה.
ראובן שפיגל, מנכ"ל דיסקונט: "גיבוש מערכי השירות בשתי החטיבות המרכזיות של הבנק (עסקית ובנקאית) יסייע למקד את השירות המיטבי ללקוחות הבנק בהתאם לאופי פעילותם. לצד זה עומד לנגד עינינו הצורך לייעל תהליכים ושירותים במטרה לשפר את הרווחיות ולמצב את דיסקונט כבנק מוביל בתחרות המתגברת".
החטיבה העסקית בניהול אורית אלסטר תכלול כאמור את אגף חברות גדולות המעניק שירות ללקוחות העסקיים הגדולים של הבנק המנהלים, אשראים בהיקף של 50 מיליון שקל ומעלה ומחזור מכירות של 150 מיליון שקל ויותר, את אגף נדל"ן ותשתיות המלווה פרויקטים בתחום הנדל"ן וכן מעניק אשראים לחברות מתחום התשתיות, וכן את האגף לאשראים המיוחדים. במקביל לכך, תמשיך החטיבה להציע שירות במערך סחר החוץ, סניף בורסת היהלומים, הסניף הראשי בת"א וסניף דיסקונט בלונדון.
לצד היערכות האמורה, נערך הבנק למצב מחדש את מערך הבנקאות הפרטית, שיהווה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של הבנק בשנים הקרובות.