אגסי: שליש מהסכום שבטר פלייס גייסה משמש להקמת תחנות טעינה
מייסד החברה אמר בפורום הכלכלי בדאבוס כי החברה גייסה עד כה כ-700 מיליון דולר; העריך שעד 2016 יימכרו בישראל יותר מכוניות חשמליות ממכוניות בעלות מנועי בעירה פנימית
בטר פלייס גייסה עד כה כ-700 מיליון דולר, אך הוציאה כשליש מסכום זה על הקמת תחנות החלפת הסוללה, כך אמר מייסד החברה, שי אגסי, במהלך הפורום הכלכלי הבינלאומי בדאבוס.
לדברי אגסי, יתרת הסכום תאפשר לבטר פלייס לכסות הפסדים שייגרמו עד להגעה לנקודה שבה החברה תהיה רווחית.
במהלך הוועידה הציגה חברת ניסאן את הליף, שאינה מצוידת בסוללה מתחלפת. לדברי אגסי, עם השנים יהפכו הסוללות לקטנות יותר ויעילות יותר, דבר שיהפוך את תהליך החלפת הסוללה ליותר פשוט. עם זאת, רנו היא למעשה יצרנית הרכב היחידה כיום אשר מפתחת רכבים בעלי מנגנון החלפת סוללה.