כבר יש עם מי לדבר: התקלה בבזק תוקנה
בזק הודיעה כי "החל מהשעה 13:00 שירות הטלפוניה של בזק חזר לסדרו, וכי ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות". התקלה החלה ב-09:00 במסגרתה מחצית מלקוחות החברה לא יכלו לקבל ולהוציא שיחות
לאחר כחמש שעות, תוקנה התקלה בבזק. החברה הודיעה לפני זמן קצר, כי "החל מהשעה 13:00 שירות הטלפוניה של בזק חזר לסדרו, וכי ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות. זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בתקלה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני
מוקדם יותר היום מסרה בזק בהודעה לבורסה, כי התקלה ברשת הטלפוניה, שהחלה בסביבות השעה תשע בבוקר, פוגעת בכמחצית מלקחותיה בארץ.
בזק הבהירה עוד כי התקלה אינה פוגעת בשירותי האינטרנט; עוד נמסר כי החברה פועלת לתיקון התקלה אך בשלב זה אינה יודעת להעריך את מועד סיומה.
התקלה התבטאה גם בהיעדר גישה לחלק ממוקדי בזק, כגון שירות התיקונים 166 ושירות המידע 144. גם שיחות המתקיימות מטלפונים ניידים לקווי בזק אינן מושלמות בחלק מהמקרים.
באגף הפיקוח של משרד התקשורת עקבו מקרוב אחר תהליך איתור התקלה והנסיונות לטפל בה.
לפני כחודשיים אירעה תקלה ברשת סלקום. לקוחות חברת הסלולר לא יכלו אז לבצע שיחות יוצאות וגם לא לקבל שיחות נכנסות ברוב חלקי הארץ. בעקבות התקלה הודיעה סלקום על פיצוי הלקוחות.