כלמוביל, טלקאר ודלק מוטורס זכו במכרז מינהל הרכב הממשלתי
היקף המכרז נאמד בכ-80 מיליון שקל. ההנחות שהתקבלו נעות בין 9% עד 31% ממחירי המחירון הרשמיים של היבואנים
סאגת מכרז הרכש של מינהל הרכב הממשלתי הגיעה לסיומה. כלמוביל, טלקאר ודלק מוטורס זכו במכרז רכש פומבי שערך מינהל הרכש הממשלתי בשילוב עם מינהל הרכב הממשלתי לרכישת כלי רכב בעלי מנועים בנפח של עד 1.5 ליטרים עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך. תקופת המכרז היא לשנתיים עם אופציית הארכה
במכרז התמודדו 9 מציעים עם 14 דגמי רכב שונים בשני מסלולים: עבור כלי רכב בדרגת רישוי 1 ובדרגת רישוי 2. בסל הראשון זכתה חברת כלמוביל עם רכב מסוג יונדאי I10 ובסל השני זכו החברות: טלקאר עם רכב קיה ריו 4 דלתות, כלמוביל עם רכב מסוג יונדאי I20 עם 5 דלתות ודלק מוטורס עם רכב מסוג מאזדה 2 עם 5 דלתות.
מכרז זה נערך במתכונת שונה ממכרזים קודמים. עד כה נדרשו יבואני הרכב להציע מחיר עבור רכישת כלי רכב ותחזוקה כמקשה אחת. במכרז זה פוצלה הרכישה מהתחזוקה ונערכו לשם כך שני מכרזים נפרדים בשלושה שלבים: בשלב הראשון נדרשו המציעים לדרישות סף, איכות מינימלית ומחיר לרכישת כלי הרכב. כלי הרכב שעמדו בשלב הראשון עברו לשלב שני, בו נקבעה קבוצת כלי הרכב שעבורה יפורסם מכרז התחזוקה, מכרז אשר נערך על ידי ענבל חברה לביטוח בע"מ. בשלב השלישי התקבלו תוצאות מכרז התחזוקה מחברת ענבל, נפתחו הצעות המחיר שהוגשו בשלב הראשון ושוקללו ההצעות בשני המכרזים. ההנחות שהתקבלו במכרז נעות בין 9% עד 31% ממחירי המחירון הרשמיים של היבואנים.
המכרז הממשלתי המדובר נחשב למסובך במיוחד מבחינת מנהל הרכב. בעבר, עם פרסום המכרז הגישה היבואנית מכשירי תנועה עתירה נגד המכרז, שהביאה לשינוי מספר פרמטרים כגון נפח המנוע, שהוגבל במכרז הראשון ל-1,350 סמ"ק.