רנו חשפה אב טיפוס של הפלואנס החשמלית שתשווק בישראל
טווח הנסיעה של הפלואנס החשמלית יהיה כ-160 ק"מ בלבד, ומשך טעינת הסוללה ינוע בין ארבע לשמונה שעות. הודעתה של רנו אינה עונה על השאלה האם המכונית תהיה ברת טעינה משקע ביתי, או שתיטען מעמדות ההטענה של בטר פלייס. השיווק בארץ - במחצית הראשונה של 2011
אחרי המתנה ארוכה, חברת רנו חשפה היום (ב') בתערוכת פרנקפורט תמונות ראשונות של פלואנס ZEC, מכונית קונספט שאמורה לרמוז על מראה הסופי של רנו פלואנס, המשפחתית החשמלית שתשווק בישראל.
יצוין שהפלואנס ZEC, שמבוססת על פלטפורמה של רנו פלואנס המשפחתית שתשווק בישראל בשנה
על פי נתוני רנו, הפלואנס החשמלית תצויד בסוללת ליתיום אין שניתנת להחלפה תוך כשלוש דקות וטווח הנסיעה שלה יהיה כ-160 קילומטרים בלבד. משך הטעינה של סוללת הרכב נע בין ארבע לשמונה שעות.
נוסף על כך תוצע גם אפשרות של "טעינה מהירה" שיכולה להטעין 80% מן הסוללה תוך 20 דקות. הודעתה של רנו אינה כוללת כל התייחסות למקור החשמל, כלומר לשאלה הקריטית האם הפלואנס תהיה ברת טעינה משקע ביתי, או שתיטען מעמדות ההטענה של בטר פלייס.
נקודה נוספת שטרם הובהרה במלואה נוגעת לזהותו הסופית של משווק מכוניות רנו פלואנס החשמליות בישראל. על פי הודעתה של בטר פלייס, המכוניות, שישווקו במחצית הראשונה של 2011 יהיו זמינות בחלקן ללקוחות באמצעות בטר פלייס ובחלקן באמצעות סוכנויות רנו. עם זאת, בבטר פלייס מדגישים שהשירות למכוניות, שעליהן תינתן אחריות של ארבע שנים או 120 אלף קילומטרים, יתבצע במערך השירות של חברת קרסו, יבואנית רנו. לעומת זאת בדנמרק, על פי הודעת בטר פלייס, המכוניות לא יימכרו ללקוחות אלא ישווקו באמצעות "תוכנית מנויים". על פי הצהרות שמסר בעבר שי אגסי לתקשורת העולמית, בטר פלייס תשווק "חבילות טעינה" למכונית החשמלית כפי שנהוג כיום בתעשיית הטלפונים הסלולאריים.