שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
$
רכב

סוכני יבוא אישי: משרד התחבורה עיכב רשיונות יבוא וגרם לנו הפסדים

היבואנים מלינים על כך שיכלו לשחרר את המכוניות במועד מוקדם יותר, דבר שהיה מאפשר ללקוחותיהם לשלם 75% מס במקום 90% מס, לפני כניסתו לתוקף של המיסוי הירוק

תומר הדר 15:1303.08.09

משרד התחבורה עיכב רישיונות יבוא וגרם הפסדים כספיים לסוכני הייבוא האישי. כך טוענים כ-30 סוכני יבוא אישי שהתאגדו כדי לפתוח בהליכים משפטיים נגד המדינה באמצעות עורך הדין גיל נדל.

 

כפי שנחשף אתמול ב"כלכליסט", היבואנים מלינים על כך שיכלו לשחרר את המכוניות במועד מוקדם יותר, דבר שהיה מאפשר ללקוחותיהם לשלם 75% מס במקום 90% מס, החל על מכוניות החל מאתמול, עם כניסתו לתוקף של המיסוי הירוק. לדברי עורך דין נדל, תוספת המס לכל רכב יכולה להגיע לכ-50 אלף שקל.

 

מנתונים שפרסמה בשבוע שעבר רשות המסים עולה כי רוב המכוניות המגיעות ארצה בייבוא אישי פולטות מזהמים בשיעור שממצב אותן בקבוצת הזיהום ה-15, הגבוהה ביותר.

 

6 תגובות
בטל שלח
  • הבאתי ביבוא אישי, לבד, לאין לכם מושג איך מחלקת תקינה ומח יבוא אישי מטרטרים (ל"ת)
    אזרח,(07.08.09)
  • גובה ל - 1 ו - 2 : אני לא יודע בדיוק מי משלם לכם עבור התגובות אבל ....במדינה המחורבנת שלנו משרד התחבורה הפך להיות גורם מושחת אשר משתף פעולה עם יבואנים,על מנת לעשוק אזרחים פשוטים, במקום לשמש כרגולטור.
    אדם רגיל כמוני לא מסוגל להתמודד עם קשיים שמערימים שם פקידים אשר אמורים להיות משרתי ציבור, אך איבדו את הצפון. במקום לשתף פעול ולסייע ולהדריך אדם רגיל שמעוניין לייבא מכונית, (מהסוג שבדיוק אתמול משהו אחר הביא) הם יוציאו לי את הנשמה.
    מתברר שיש מתי מעט שיודעים כיצד להתמודד עם אותם פקידים, ולכן הדרך הפשוטה לבצע את התהליך במשרד מסואב כזה הוא דרכם.
    לצערינו סוכנים כאלה הם תוצר של מינהל מושחת.
    כפי שידוע לך החשבוניות אינן מזויפות פשוט מחירי הרכב בארץ מטורפים, והיבוא האישי חשף את ערוותם של היבואנים הרשמיים, אשר עושים מיליארדים על גבנו.
    יוסי,(05.08.09)
  • ליבוא האישי עושים בלגנים וליבואני הרכב משחררים מכוניות שעדיין לא נחתו בנמל.למה?
    כי יבואני הרכב הותיקים הם משפחות העושר שאוחזות במשק הישראלי ומחזיקות לוביסטים בכנסת.
    השקשוקה חוגגת.
    (05.08.09)
  • צריך הרבה יותר ייבוא אישי כדי להוריד את מחירי המכוניותמס של 90% מקבלת הממשלה המושחתת בין כה וכה
    (05.08.09)
טען עוד
x