בלעדי: נדחתה בקשת אל על להפעיל טיסות לאילת
רשות התעופה האזרחית: "אין מקום בתעופה הפנים ארצית למובילים נוספים". אל על ביקשה להפעיל טיסות, בעיקר לתיירים המגיעים עמה מחו"ל ומעוניינים בטיסת המשך לאילת
כיום פועלות בקווים הפנים ארציים ארקיע וישראייר, כאשר אל על חוכרת מקומות בטיסת בוקר אחת של ישראייר, ובשל עלויות החכירה הגבוהות שוקלת להפסיק אותה. בהמשך למדיניות "פתיחת השמים" שהנהיג משרד התחבורה ואשר איפשרה לישראייר ולארקיע להתמנות כמובילים נקובים ליעדים בחו"ל, ביקשו באל על מנגד, כבר מספר פעמים בעבר, להשתלב בטיסות הפנים ארציות.
אל על אף גיבשה תוכנית להפעלת 6-12 טיסות יומיות בקווים מתל אביב לאילת, וזאת במטרה לחבר את לוח הטיסות הבינלאומיות של החברה עם הטיסות לאילת, בעיקר עבור תיירים שיבקשו להגיע לאילת באותה חברת תעופה ובתיאום זמנים.
גורם בענף אמר: "המדינה זורקת מיליונים במטרה לעודד תיירות לאילת, ומצד שני לא מאפשרת לתיירים לטוס בלוח זמנים רצוף מחו"ל לנתב"ג ומשם, ללא המתנה מיותרת, לאילת. זו מועצת חלם. זה מוצר תיירותי נחות".