$
תיירות

אל על תפעיל מחודש מאי קו ישיר לסאו פאולו; 7,000 כרטיסים כבר הוזמנו

לדברי מנכ"ל אל על, חיים רומנו, "יש לא מעט כאלו שהיו רוצים לבחון את האפשרות לפעול בתחום העסקי בדרום אמריקה, ואין ספק שהגשר הזה שנקים יגביר את המגמה"

יסמין גיל 17:5223.03.09

"דווקא בתקופה של משבר כלכלי אנו מאמינים שהקו החדש לברזיל יהווה הזדמנות למגזר העסקי", כך אמר היום (ב') מנכ"ל אל על, חיים רומנו, עם הצגת קו הטיסות החדש של החברה לסאו פאולו, בטקס שנערך בבית שגריר ברזיל בישראל, פדרו מוטה פינטו קואליו.

 


"כ-15 אלף אנשי עסקים ישראלים, בין היתר בתחומי הביטחון, ההייטק, החקלאות והמזון, טסים מידי שנה לברזיל", אמר רומנו, "מאנשים שאני מדבר איתם עולה שיש לא מעט כאלו שהיו רוצים לבחון את האפשרות לפעול בתחום העסקי בדרום אמריקה, ואין ספק שהגשר הזה שנקים יגביר את המגמה. ברזיל היא היעד ה-14 לייצוא סחורות מישראל".

 

רומנו דיבר על הפוטינציאל הגלום גם בסקטור נוסעי הפנאי, והזכיר את הקו לתאילנד שגדל בעשרות אחוזים מבחינת התיירות היוצאת מישראל, לאחר שאל על החלה להפעיל אליו קו טיסות ישיר. כמו כן, דיבר על הקהילה היהודית בדרום אמריקה "שחפצה בקשר עם ישראל", ועל עשרות מיליוני הקתולים "בעלי עניין רב במה שיש לישראל להציע".

 

החל מה-2 במאי תפעיל אל על 3 טיסות שבועיות ישירות מתל אביב לסאו פאולו, ולדברי רומנו עד כה הוזמנו כ-7,000 כרטיסי טיסה ליציאות עד סוף 2009 - למעלה ממחציתם נמכרו לתיירים מדרום אמריקה. הוא העריך כי 60 אלף נוסעים צפוים לנסוע בקו זה בשנה, "ואנו ערוכים להוסיף עוד טיסות בהתאם לביקושים".

 

בתוך כך, תשיק הערב החברה את קמפיין הפרסום שילווה את השקת הקו לברזיל, בכיכובו של הזמר פבלו רוזנברג ובהשתתפות אלי יצפאן בתפקיד אורח. הקמפיין, בעלות של כ-700 אלף דולר, צפוי להימשך כשלושה שבועות. בעוד כשבועיים תשיק אל על, בשיתוף משרד התיירות, קמפיין פרסומי נוסף, הפעם בדרום אמריקה, במטרה למנף את התיירות הצליינית האוונגליסטית והקתולית לישראל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x