רפאל מציגה - טילים בנוסח בוליווד
איך מקדמים מכירת טילים מתוצרת ישראל בתערוכה צבאית בינלאומית? במחלקת השיווק של רפאל מצאו פתרון מקורי, גם אם חסר טעם לדעת רבים - סרטון אהבה בסגנון בוליווד, שבו זמר מבטיח לאהובתו ביטחון והגנה לעתידם המשותף, כשטילים של רפאל מעוטרים בפרחים משמשים כתפאורה. לראות ולא להאמין
קידום מכירות בלתי שגרתי בחסות רפאל. חברת התעשייה הביטחונית הישראלית הפתיעה לאחרונה את באי תערוכת הנשק השנתית ומן החשובות בענף התעופה העולמי "Aero India 2009" שהתקיימה לפני כחודש בבנגלור שבהודו.
טילים מעוטרי פרחים מתוצרת רפאל היו תפאורת הרקע לסרט קידום מכירות של מוצרי החברה בסגנון תעשיית הסרטים ההודית, כשאת המסר השיווקי העבירו שני רקדנים לבושים סארי מסורתיים ששרו זה לזה שיר אהבה: "מה אני צריך להבטיח לך כדי לחזק את עתידנו", שאל הזמר את אהובתו שהשיבה לו - "אני צריכה להרגיש בטוחה ומוגנת. ביטחון והגנה, מחויבות ומקצועיות" אמרה ורמזה למוצריה של רפאל.
הסרט אמנם זכה לביקורות קטלניות ברחבי הרשת, ומגזין Wired אף הכתיר אתה סרט כמועמד מוביל לפרס "נשר הברזל", המדרג את סרטי השיווק חסרי הטעם ביותר של התעשייה הצבאית העולמית. למרות זאת עורר הסרט עניין רב והותיר רושם עז. כך שאת המחלקה השיווקית של רפאל אפשר להאשים אולי בחוסר טעם אך לא בחוסר מקוריות.