רה ארגון באל על: תחומי השירות והמכירות יאוחדו תחת חטיבת לקוחות
עד כה תחום המכירות היה בחלקו תחת אחריות של חטיבת המסחר, ואילו מעתה הוא יועבר בכללותו לחטיבת השירות שתיקרא חטיבת לקוחות
אל על מודיעה היום (א') על רה ארגון בחטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת שתיקרא חטיבת לקוחות. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, סמנכ"ל השירות של החברה בשלוש שנים וחצי האחרונות.
עד כה תחום המכירות היה בחלקו תחת אחריות של חטיבת המסחר,
"השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי ונכון יותר לכלל לקוחותינו ושותפינו העסקיים", אמר מנכ"ל החברה, חיים רומנו.
"בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת, החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות, ושיווק", הוסיף רומנו.