$
תיירות

בעקבות "הנס על ההדסון": 62% מהנוסעים יקראו בעתיד את הוראות הבטיחות בטיסה

כך עולה מסקר שערך אתר הנסיעות TripAdvisor. בנוסף, 12% יעדיפו שלא לשבת בסמוך ליציאת החירום, כדי שלא יצטרכו לסייע לצוות במקרה חירום

יסמין גיל 18:1028.01.09

12% מהנוסעים עם חברות התעופה יעדיפו שלא להזמין מושב בסמוך ליציאת החירום במטוס, מכיוון שהם לא רוצים להיות אחראים לפתיחת הדלתות ולסייע לצוות במקרה חירום - כך עולה מסקר "מודעות לבטיחות בטיסה", שערך אתר הנסיעות TripAdvisor בקרב 2,100 אמריקאים ופורסם בשבוע שעבר.

 

עוד

עולה מהסקר, שנערך ימים ספורים לאחר נחיתת החירום של מטוס יו.אס איירווייז על נהר ההדסון בניו יורק, כי 50% קראו בעבר את הוראות הבטיחות המונחות בגב המושב, אולם בהמשך ל"נס על נהר ההדסון", 62% יקראו אותם בעתיד.

 

31% מהנסקרים אמרו שהיו מודאגים מ"התקפת ציפורים" עוד לפני "הנס על ההדסון" ו-73% אמרו שהם תמיד בודקים את מיקום פתחי היציאה, לעומת 20% שרק לעתים קרובות בודקים.

 

67% אמרו שבמהלך הטיסה הם מרגישים מוכנים לקראת מקרה חירום ו-75% מאמינים שידעו מה לעשות במקרה של נחיתה על המים. 15% אמרו שחוו בעבר נחיתת חירום, 5% שהו בטיסה שבה מסכות החמצן "צנחו" ו-2% נאלצו בעבר למשוך את חגורת ההצלה מתחת למושבים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x