בפעם ה-20: סינגפור אירליינס - חברת התעופה הטובה בעולם
בסקר של חברת זאגט, בו השתתפו כ-10,000 נוסעים מתמידים וכן מומחי תעופה, מובילה החברה את דירוג הנשאלים באשר למחלקות הנוסעים השונות
"מחלקת התיירים היא בית כלא נייד - רק בלי הטיול בחצר; בהמשך, עוד יגבו חברות התעופה כסף על שימוש במיזוג האוויר, בחגורות ובשירותים; האם השמנתי או שהמושבים במטוס הפכו קטנים יותר; חבל שנוסעים לא יכולים לשדרג גם את הדיילים, לדיילים נחמדים יותר". אלו רק חלק מההערות של הנשאלים
בסקר זאגט, המוציאה לאור מדריכי תיירות ואוכל, השתתפו 9,950 נוסעים מתמידים וכן מומחי תעופה, שטסו בממוצע 16.3 פעמים בשנה האחרונה ודירגו 85 חברות תעופה גדולות המפעילות טיסות בינלאומיות ו-27 חברות תעופה הפועלות בתוך ארה"ב בלבד.
חברת סינגפור אירליינס מובילה את התחרות זאת השנה ה-20 ברציפות וזכתה ראשונה באיכות המזון, בשירות ובנוחות - הן במחלקות היוקרה והן במחלקת התיירים שלה.
עוד חברות שזכו לציונים גבוהים לגבי מחלקות היוקרה בטיסות בינלאומיות, הן וירג'ין אטלנטיק, אול ניפון איירווייז היפנית אייר ניו-זילנד וקאתי פסיפיק, כאשר שתי האחרונות זכו גם לדירוג נאה בתחום מחלקת התיירם. חברות נוספות שזכו לדירוג גבוה באשר למחלקת התיירים בטיסות בינלאומיות הן אמירטס ותאי איירווייז.
מבחינת טיסות הפנים בארה"ב, חברות התעופה האמריקאיות הטובות ביותר בכל הנוגע לשירות במחלקות התיירים הן: ג'ט בלו, סאות'ווסט, קונטיננטל, אייר טראן ודלתא. במחלקות היוקרה החברות המדורגות גבוה הן קונטיננטל, אמריקן איירליינס, דלתא, אייר טראן ונורת'ווסט.