אל על מרגיעה את סוכני הנסיעות בנוגע למכירת כרטיסים דרך האינטרנט
בהודעה ששלחה לסוכנים, החוששים מהתחרות מול המכירות באתר החברה, נכתב: "כפי שסוכם עם הנהלת התאחדות סוכני הנסיעות, חשיפת המבצעים לנוסעים לא תיעשה באינטרנט בלבד"
שבוע לאחר שנציגי התאחדות סוכני הנסיעות ואל על יישרו את ההדורים, מוציאה הבוקר (ד') מחלקת השיווק באל על הבהרה לסוכנים, בה היא מפרטת מספר הבנות והסכמות אליהן הגיעו הצדדים. זאת, לאחר שהרוחות סערו בגלל קמפיין אל על שעודד רכישת כרטיסי טיסה באתר האינטרנט של החברה, מה שעורר את
מחלקת השיווק של אל על פונה לסוכנים ומבקשת לספק להם הסבר לגבי מערכת 'אל על ספונטני', המציעה טיסות של הרגע האחרון באתר: "ברצוננו להדגיש, המערכת לא נועדה לפגוע במכירות הסוכנים", נכתב מאל על, "אלא מהווה כלי שיווקי ומסחרי לקידום המכירה של טיסות 'קשות במיוחד' בחודש הקרוב. המערכת נועדה להקטין עד למינימום יציאה של טיסות עם מושבים ריקים ולהציע מחירים בהתאם ללקוחות המוכנים לקבל החלטה ברגע האחרון". בחברה ממשיכים ומרגיעים את הסוכנים: "המחירים זהים באתר האינטרנט, במוקד המכירות של אל על ובקרב סוכני הנסיעות".
עוד כותבים בחברה: "כפי שסוכם עם הנהלת ההתאחדות, החשיפה של המבצעים לנוסעים לא תיעשה בערוץ האינטרנט בלבד. מבצעי 'ספונטני חודשי' יופצו לקהל הסוכנים כמוצרי הרגע האחרון, ואנו נקפיד על מינון טיסות סביר ומצומצם על מנת לאפשר לסוכני הנסיעות למצות את ערוצי המכירה הרגילים. חברת אל על תימנע מפרסום מבצעים מיוחדים שמועד תחילתם חל בסוף השבוע, על מנת לאפשר תנאים שווים לכלל סוכני הנסיעות".