חינם אבל בכסף: בפורטנייט שוקלים להוסיף דמי מנוי חודשיים
חברת אפיק, מפתחת להיט הענק פורטנייט, ביצעה בימים האחרונים סקר צרכנים מצומצם לבחינת אפשרות לגבות בין 8 ל-16 דולר בחודש. התמורה: אספקה קבועה של שיפורים קוסמטיים וכסף וירטואלי
- האם נמצאה הדרך לחזרתו של פורטנייט למכשירי אפל?
- לקרב מול אפל וגוגל - מפתחי פורטנייט הגיעו מוכנים
- מפתחת פורטנייט השלימה גיוס של 1.78 מיליארד דולר - לפי שווי של 17.3 מיליארד דולר
אפשרות המנוי עוררה, כצפוי, דעות חלוקות. שחקנים רבים הגיבו בחיוב, בעוד שאחרים התלוננו כי באפשרויות המחירים שהוצעו בסקר (בין 8 ל-16 דולר לחודש), כמה סקינים חדשים ואלף V-Bucks זה לא כל כך הרבה, היות והחפצים הנדירים בחנות הדיגיטלית של פורטנייט יכולים לעלות גם 2000 V-Bucks. טרם ברור אם ומתי יושק המנוי.
לשחקנים הוצעה חבילה חודשית הכוללת אלף V-Bucks (המטבע הפנימי של פורטנייט) בחודש לבזבוזים, סט "סקינים" (מראה ייחודי לדמות) וגישה לתכנים החדשים שפורטנייט משחררת מדי "עונה", כפי שהיא מכונה במשחק, כאשר עונה חדשה יוצאת בערך מדי שלושה חודשים. אותה "עונה" למעשה מאפשרת לשחקנים לפתוח, באמצעות משחקים חוזרים וצבירת נקודות, עוד מאותם הדברים – V-Bucks ושידרוגים קוסמטיים ולא תכנים מעשיים במשחק עצמו, מה שאומר שאפיק מקפידה לשמור על אותה חווית משחק גם לשחקנים שלא מעוניינים לשלם אגורה וליהנות רק מהקרבות עצמם. עם זאת, לפי תחזיות, החברה תכניס השנה כ-5 מיליארד דולר מפורטנייט, לעומת 1.8 מיליארד ב-2019 ו-2.4 מיליארד ב-2018) - ומיליארדי דולרים לא מגיעים משחקנים שלא מוציאים אגורה.