$
הייטק והון סיכון

לוג'ינו הישראלית חתמה על הסכם אסטרטגי בברזיל שמוערך ב-20 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה להסבת צי קיים של מכולות למכולות חכמות ובמסגרת ההסכם תסב את צי המכולות השלם של החברה, המונה 20,000 מכולות, לצי מכולות "חכם", בעל יכולות אלקטרוניות חדשניות

מאיר אורבך 15:4030.09.20
חברת הסטארט-אפ הישראלית לוג'ינו, מודיעה היום (ד') על הסכם אסטרטגי עם חברת הספנות הברזילאית הציבורית Log In Logistica Intermodal. שווי ההסכם הרב שנתי מוערך בכ-20 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, לוג'ינו תסב את צי המכולות השלם של החברה, המונה 20,000 מכולות, לצי מכולות "חכם", בעל יכולות אלקטרוניות חדשניות. 

 

לוג'ינו (קיצור של Logistic Innovation) פיתחה טכנולוגיה להסבת צי קיים של מכולות למכולות חכמות. החברה נוסדה על ידי עמית אפללו, יזם בתחום ה-IoT , ושחר טל, יוצא חברת הספנות צים, שני המייסדים הם אף המשקיעים העיקריים בחברה, שגייסה עד עתה 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. לחברה שישה עובדים בישראל וארבעה בהודו. ממשקיעיה החיצוניים הבולטים של החברה: ליאור שגיא מנכ"ל UPS ישראל לשעבר וממייסדיה, והאקסלרטור TheDOCK של חנן כרמלי וניר גרצמן.

מיכלים חכמים של לוג'ינו מיכלים חכמים של לוג'ינו צילום: לוג'ינו חדשנות לוגיסטית בע"מ

 

ב-2019 קיימה לוג'ינו את תחרות The Contopia Factor, אותה ערכה כדי לבחור את חברת הספנות הראשונה בעולם שתבצע טרנספורמציה דיגיטלית לצי המכולות שלה. בתחרות זכתה כאמור Log In Logistica Intermodal מברזיל, ששילשה את שוויה מאז ההכרזה על הזכיה.

 

לואיס הנריקה גודוי, מרקו קאודורו, שחר טל ועמית אפללו. לוגי'נו לואיס הנריקה גודוי, מרקו קאודורו, שחר טל ועמית אפללו. לוגי'נו צילום: לוג'ינו חדשנות לוגיסטית בע"מ

 

עמית אפללו, אחד משני המייסדים של לוג'ינו: "כסטארט-אפ, באופן טבעי היינו אמורים לעשות סיבוב השקעות סטנדרטי, אך העסקה הזו טרפה את הקלפים. בבת אחת קפצנו מחברת פיתוח לחברה עם הכנסות בפרויקט דגל בינלאומי. אנחנו מודעים לגודל ההזדמנות ההיסטורית שקיבלנו לעשות אבן דרך משמעותית בתולדות הספנות, ולהפוך בפעם הראשונה בעולם חברת ספנות לחברה שהיא 100% דיגיטלית".

 

שחר טל, שותף מייסד בחברה הוסיף: "הפרויקט בברזיל הוא המימוש של חזון הקונטופיה שלנו, ומעבר לעולם בו המכולות יפסיקו להיות קופסאות מתכת 'טיפשות', ויתחילו להיות כורות מידע חכמות מאוד. היות והן נמצאות בעורקים הראשיים של הכלכלה הגלובלית, המידע שאנו אוספים מהן הוא יקר ערך, והוא בעל משמעות עצומה למסחר הבינלאומי. השוק החדש הזה ייצר מאות ביליונים של ערך דולרי לתעשיית הלוגיסטיקה הגלובלית, שסוף סוף תעבור למאה ה-21 ולכלכלת המידע"

בטל שלח
    לכל התגובות
    x