בזכות ההדרכה מרחוק: סטריגו הישראלית גייסה 8 מיליון דולר
החברה, שמספקת פלטפורמה לניהול הדרכת לקוחות, הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל ולאחר הגיוס תתמקד בהרחבת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית היציאה לשוק. החברה הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל ומעסיקה 25 עובדים. בסבב הסיד גייסה החברה 2.5 מיליון דולר
- אקסיס סקיוריטי גייסה 32 מיליון דולר בסבב גיוס שני
- אמות תגייס 400 מיליון שקל בהנפקת מניות; אלוני חץ מבטיחה 80% מהגיוס
- חברת אבטחה אמריקאית רוכשת את Preempt Security ב-96 מיליון דולר
חברות רבות, לרבות Elastic, Mirantis, NCR, VMWare, Sage ו- Zenika אימצו את הפלטפורמה של סטריגו להעברת הדרכה מרחוק באמצעות צד-שלישי, בהנחיית מדריכים ולפי דרישה (On demand). החברה מדווחת שמספר לקוחותיה בתקופת הקורונה גדל פי שלוש.
בסבב זה החברה תתמקד בהרחבת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית היציאה לשוק, על מנת לענות על הביקוש הגדל בקרב כלל הלקוחות. לשם כך, החברה שכרה את מייקל ג'ינדל כמנהל לקוחות ראשי לבניית צוות ההצלחה של לקוחותיה בעולם. לפני שהצטרף לסטריגו, מייקל היה סמנכ"ל הלקוחות של Salesforce, אליה הצטרף לאחר ששימש כמנהל הלקוחות הראשי של Buddy Media, לפני מכירתה לסיילספורס תמורת 800 מיליון דולר ב -2012.
נבו פרץ, מנכ״ל סטריגו: "בתקופה כזו אנו גאים ביכולת שלנו להוביל את תעשיית התוכנה ולעזור לחברות לעבור במהירות להדרכה מרחוק״. הוסיף כי, "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות להעביר הדרכות לקוחות איכותיות לאלפי לקוחות מדי חודש ואף יכולה למדוד את יעילות תוכניות ההכשרה שלהם".
"הפתרון של סטריגו ייחודי ביכולתו להתאים את עצמו להיות גמיש לצרכים של כל לקוח. ראינו את הפוטנציאל הגדול של סטריגו במהלך סבב הסיד, ונבו ושאר ההנהגה הצליחו להפוך את החזון שלהם למציאות במהירות ובעצמה יוצאות דופן", אמר פשה רומנובסקי, שותף מייסד ב-Hanaco וחבר הנהלה בחברה.