$
הייטק והון סיכון

בזכות ההדרכה מרחוק: סטריגו הישראלית גייסה 8 מיליון דולר

החברה, שמספקת פלטפורמה לניהול הדרכת לקוחות, הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל ולאחר הגיוס תתמקד בהרחבת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית היציאה לשוק. החברה הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל ומעסיקה 25 עובדים. בסבב הסיד גייסה החברה 2.5 מיליון דולר

מאיר אורבך 15:0030.09.20
חברת סטריגו (Strigo) הישראלית, שמספקת פלטפורמה לניהול הדרכת לקוחות, גייסה 8 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. את הסבב הובילו Velvet Sea Ventures והמשקיעים הקיימים Greycroft ו-Hanaco ventures, שהייתה המשקיעה המובילה בשלב הסיד. החברה הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל ומעסיקה 25 עובדים. בסבב הסיד גייסה החברה 2.5 מיליון דולר.

 

חברות רבות, לרבות Elastic, Mirantis, NCR, VMWare, Sage ו- Zenika אימצו את הפלטפורמה של סטריגו להעברת הדרכה מרחוק באמצעות צד-שלישי, בהנחיית מדריכים ולפי דרישה (On demand). החברה מדווחת שמספר לקוחותיה בתקופת הקורונה גדל פי שלוש.

 

בסבב זה החברה תתמקד בהרחבת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית היציאה לשוק, על מנת לענות על הביקוש הגדל בקרב כלל הלקוחות. לשם כך, החברה שכרה את מייקל ג'ינדל כמנהל לקוחות ראשי לבניית צוות ההצלחה של לקוחותיה בעולם. לפני שהצטרף לסטריגו, מייקל היה סמנכ"ל הלקוחות של Salesforce, אליה הצטרף לאחר ששימש כמנהל הלקוחות הראשי של Buddy Media, לפני מכירתה לסיילספורס תמורת 800 מיליון דולר ב -2012.

 

בן שובל, נבו פרץ, עמית כהן ודניאל וולף. Strigo בן שובל, נבו פרץ, עמית כהן ודניאל וולף. Strigo צילום: שחר בן זאב

 

נבו פרץ, מנכ״ל סטריגו: "בתקופה כזו אנו גאים ביכולת שלנו להוביל את תעשיית התוכנה ולעזור לחברות לעבור במהירות להדרכה מרחוק״. הוסיף כי, "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות להעביר הדרכות לקוחות איכותיות לאלפי לקוחות מדי חודש ואף יכולה למדוד את יעילות תוכניות ההכשרה שלהם".

 

"הפתרון של סטריגו ייחודי ביכולתו להתאים את עצמו להיות גמיש לצרכים של כל לקוח. ראינו את הפוטנציאל הגדול של סטריגו במהלך סבב הסיד, ונבו ושאר ההנהגה הצליחו להפוך את החזון שלהם למציאות במהירות ובעצמה יוצאות דופן", אמר פשה רומנובסקי, שותף מייסד ב-Hanaco וחבר הנהלה בחברה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x