זום שבה לפעילות מלאה לאחר שמשתמשים דיווחו על תקלות ברחבי העולם
החל משעות אחר הצהריים משתמשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בביצוע שיחות וידאו בשירות הפופולרי. החברה אישרה שהתקלה טופלה והשירות שב אט אט לפעילות סדירה
משתמשי ארה"ב ובריטניה החלו לדווח במהלך שעות הצהריים (שעון ישראל) על תקלות בביצוע שיחות וידאו בזום. מרביתם התמקדו בקושי להתחבר לשירות לאחר הקשת שם משתמש וסיסמה. לא כולם הושפעו מההפסקה. חלק מהמשתמשים דיווחו כי שיחות הזום שלהם עבדו. אחרים אמרו שהם לא יכולו להיכנס לפגישות הזום המתוכננות באופן קבוע שלהם.
- זום משיקה מסך חכם לביצוע שיחות וידאו
- צ'ק פוינט: פרצה חמורה אפשרה להאקרים להתחזות לחברות ומשתמשים באפליקציית Zoom
- מתחרה בזום: מיקרוסופט חשפה שורה של עדכונים לשירות שיחות הוידאו Teams
בזום לא התכחשו לתקלה שהגיעה לאלפי משתמשים ברחבי העולם וכתבו: "קיבלנו דיווחים ממשתמשים שלא מצליחים להיכנס לזום ולא מצליחים להתחיל פגישות. אנחנו בודקים את הנושא ונספק עדכונים בהמשך".
ואכן כמה שעות לאחר מכן עדכנה החברה כי התקלה טופלה והשירות שב לפעילות מלאה תוך שהיא מתנצלת על התקרית: "הכל צריך לעבוד כמו שצריך עכשיו", כתבה, "אנו ממשיכים לעקוב אחר המצב - תודה לכולם על סבלנותכם ואנו מתנצלים על השיבושים שחוויתם במהלך היום".
Everything should be working properly now! We are continuing to monitor the situation. Thank you all for your patience and our sincere apologies for disrupting your day.
— Zoom (@zoom_us) August 24, 2020
משבר הקורונה אילץ את מרבית העולם לעבור לעבודה מרחוק ולמידה מרחוק. כתוצאה מכך שירותי שיחות הווידאו של גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ואפל צברו תאוצה אך זום הפכה לבולטת מבין המתחרות וכיום החברה מדווחת על מעל ל-300 מיליון שיחות שמתבצעות בשירות מדי יום.