על רקע המיזוג: סלקום וגולן מאבדות כ-10,000 לקוחות, זה החודש השני ברציפות
במקביל לאישור רשות התחרות למיזוג סלקום וגולן טלקום, מתחילת השנה איבדו השתיים כ-42 אלף לקוחות נטו; we4G מובילה את חודש יולי עם גיוס חיובי של כ-8,500 מנויים, אחריה פרטנר עם גיוס חיובי של 3,300 מנויים; במהלך חודש יולי התניידו כ-195 אלף מנויים
על רקע מיזוג סלקום וגולן טלקום שאושר בחודש שעבר על ידי רשות התחרות, ורגע לפני אישורו על ידי שר התקשורת, מאבדות שתי החברות כ-9,210 לקוחות נטו בחודש יולי, לאחר שאיבדו בחודש שעבר מספר דומה. we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממשיכה להוביל את טבלת הניודים וסיימה את חודש יולי עם גיוס חיובי של כ-8,520 לקוחות נטו – גיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים. לאחריה פרטנר, שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-3,300 לקוחות נטו; ורמי לוי עם גיוס חיובי של כ-490 לקוחות נטו.
- על רקע מיזוג סלקום-גולן: השתיים איבדו 33 אלף מנויים בחציון הראשון
- השקת מערכת לניוד חשבונות בנק תידחה לספטמבר 2021
- שוק ניודי הסלולר מתאושש: We4g מובילה עם גיוס כ-10,000 מנויים בחודש מאי
לאחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-370 לקוחות נטו; HOT מובייל עם אובדן של כ-590 לקוחות נטו; פלאפון עם אובדן של כ-2,710 לקוחות נטו; וגולן טלקום עם אובדן של כ-3,630 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת סלקום, שמאבדת כ-5,580 לקוחות נטו.
מבין ארבעת החברות הגדולות, פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.4% ממצבתה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-3% ממצבתה. במהלך חודש יולי התניידו כ-195 אלף מנויים, לאחר שבחודש יוני נעו בין החברות כ-200 אלף מנויים, במאי כ-175 אלף מנויים ובאפריל כ-95 אלף מנויים בלבד – לאור משבר הקורונה שהוביל לסגירת מרכזי הסחר והקניונים, במקביל לאיסור של משרד התקשורת על שיווק אקטיבי.
בסיכום שבעת החודשים הראשונים של 2020, we4G מובילה עם גיוס חיובי של כ-46,010 לקוחות נטו וסלקום בתחתית עם אובדן של כ-21,450 לקוחות נטו. לפני סלקום נמצאת גולן שמאבדת כ-20,480 לקוחות נטו, ויחד הן מאבדות כ-42,000 לקוחות נטו. סך הכל נעו בין החברות מתחילת השנה כמיליון ו-160 אלף לקוחות.