$
הייטק והון סיכון

דרושים: סטארט-אפים ישראליים שמסייעים למאבק העולמי בקורונה

ארגון Start-Up Nation Central מזמין סטארט-אפים ישראליים להשתתף בקמפיין בינלאומי המקדם את תעשיית החדשנות הישראלית כמחוללת פתרונות למשבר הגלובלי

כלכליסט 11:4007.07.20

מתחילת משבר מגפת הקורונה זכו סטארט-אפים וחברות הטכנולוגיה הישראליות לתשומת לב עולמית מצד ממשלות וחברות בעולם, גורמי בריאות ומשקיעים. הפתרונות הטכנולוגיים והחדשנות שהציגו היזמים הישראלים הוכיחו עצמם כראויים ורלוונטיים לאתגרים הגלובליים חסרי התקדים, ועתה הם יוכלו לחשוף את היכולות שלהם במסגרת קמפיין תקשורתי בינלאומי.

 

ארגון סטרט-אפ ניישן סנטרל (Start-Up Nation Central) - בשיתוף אתר CTech של כלכליסט, סוכנות הידיעות הצרפתית AFP ותוכנית הטלוויזיה NEXT - משיקים היום "קול קורא" לסטארט-אפים ישראליים להשתתף בקמפיין בינלאומי המקדם את תעשיית החדשנות הישראלית. במסגרת הקמפיין יזכו הסטארט-אפים הנבחרים בחשיפה תקשורתית מקומית וגלובלית לטכנולוגיות הייחודיות והחדשניות שפיתחו והטמיעו ועוזרות להתמודד עם ההיבטים הרבים של המגפה הגלובלית. ההזמנה להשתתף בפרויקט מיועדת לסטארט-אפים שפיתחו פתרונות למאבק בהתפשטות הנגיף, ניהול בריאות הציבור, ייעול שרשראות האספקה והתגברות על אתגרי ייצור ועוד.

 

 


 

 

ניירובי, קניה ניירובי, קניה צילום: רויטרס

 

סטרטאפים וחברות טכנולוגיה מתאימים מוזמנים להגיש מועמדות כאן

https://www.coronatech.org.il/success-stories

 

 

"לצד הקשיים העולמיים שיצר משבר קורונה, עולה הביקוש לפתרונות טכנולוגיים חדשניים - וזו ההזדמנות של אומת הסטארט-אפ להפגין את יכולותיה", אומר אייל גולדמן, סמנכ"ל תקשורת ומותג ב-SNC. "כארגון ששם לעצמו למטרה לחזק את תעשיית ההייטק הישראלית, אנו גאים בפתרונות העשירים שיש לאקוסיסטם להציע, ובסיפורי ההצלחה של אומת הסטארט-אפ בהסתגלות למציאות החדשה. הקמפיין יזמן שיתופי פעולה אסטרטגיים בין סטארט-אפים ישראליים לשחקנים מובילים בזירה העולמית, וחשוב מכך, יסייע לעולם להתמודד עם המציאות המאתגרת", סיכם.
x