ספוטיפיי משיקה בישראל תוכניות מנויים למשפחה ולזוגות
החברה תציע תוכנית משפחתית בעלות חודשית של 32 שקל עם אפשרות לצרף עד שישה מנויים ומינוי זוגי בעלות של 26 שקל לחודש. היתרון העיקרי של המנויים הוא בתמחור, שהינו נמוך מאוד ביחס לרכישת השירותים בנפרד
ספוטיפיי הודיעה היום (ד') על השקת שתי תכניות מנויים חדשות בישראל. החברה תציע מנוי משפחתי עם אפשרות לצרף עד שישה מנויים על גביו. כמו כן יוצע מנוי זוגות בשם DUO. היתרון העיקרי של המנויים הוא התמחור הנוח שלהם שנמוך מאוד מהרכישה של מנויים אלה בנפרד בשירות, גם אם לא הנמוך ביותר בשוק. אפל מיוזיק ודיזר מציעות תוכניות משפחתיות במחיר נמוך יותר, אך תכנית המנויים הזוגית לעומת זאת מוצעת בינתיים רק למשתמשי ספוטיפיי.
- ספוטיפיי ממשיך להתחמש: קים קרדשיאן תפיק לו פודקאסט
- ספוטיפיי מוסיפה פיצ'ר חברתי חדש שמאפשר לשמוע מוזיקה עם חברים
- ספוטיפיי בעקבות טוויטר: תפסיק למכור פרסומות פוליטיות ב-2020
מנוי המשפחה יוצע במחיר של כ-32 שקל לחודש, במקום 120 שקל ל-6 מנויים. המנוי הזוגי יעלה כ-26 שקל לחודש במקום 40 שקל לשני מנויי פרימיום. ספוטיפיי לא התחייבה לשמור על המחירים לאורך זמן. לשם ההשוואה בארה״ב עלות המנויים בהתאמה: 14.99 דולר (כ-51 שקל) ו-12.99 דולר (כ-44 שקל).
שירות ספוטיפיי הוא אמנם היחיד בינתיים בישראל שמציע תכנית זוגית. אך כאמור תכנית משפחתית זמינה גם למשתמשי אפל מיוזיק ואפילו במחיר זול יותר, כ-30 שקל ל-6 מנויי פרימיום. כמו כן גם לשירות דיזר יש תכנית במחיר דומה, כך שעל פניו התמחור של המתחרות עדיף על זה של ספוטיפיי. יש לציין שגם ליוטיוב יש תכנית כזו עבור שירות מיוזיק שלה (שזמין בארץ), אך הוא לא זמין (בינתיים) לישראלים.
מנויים משפחתיים זכאים לתכונות הבאות: Family Mix שמאפשר גישה לפלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את כל השירים המושמעים ביותר בקרב המשפחה. כולל פיצ'ר שמראה מי מאזין לכל שיר. בקרת הורים המאפשרת לשלוט בתכני המוזיקה הנגישים לילדיהם ולסנן את התכנים הלא חינוכיים בהתאם.
תוכנית DUO הזוגית, אותה ספוטיפיי משיקה במקביל בכל העולם ב-55 שווקים כולל ישראל, מיועדת לשני אנשים המתגוררים יחדיו. היא כוללת את DUO Mix: פלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את השירים המושמעים ביותר של בעלי המנוי.