בלעדי לכלכליסט
ניסיון לעצור נטישה: yes תשיק ממיר מבוסס אנדרואיד
לכלכליסט נודע כי החברה, שכבר כמה רבעונים סובלת מנטישת מנויים לטובת המתחרות, מתחילה בקמפיין לקראת יציאתו של הממיר החדש
מהלך נוסף של yes בניסיון לעצור את נטישת המנויים שנמשכת כבר כמה רבעונים רצופים: החברה תשיק מחר קמפיין, בכיכובה של נועה קירל, לקראת השקת ממיר חדש מבוסס אנדרואיד TV, כך נודע ל”כלכליסט”. מדובר במהלך משלים להשקה של אפליקציית yes+ באוקטובר 2019, על גבי סטרימר של אפל, ולהשקה של השירות המוזל סטינג TV ב־2017.
- 6 דקות המתנה? מוקדי השירות של HOT וyes יישארו מצומצמים
- בזק: "בעיתוי הזה היתרונות שלנו בולטים במיוחד"
- yes תמשיך להשתמש בשירותי הלוויין של חלל עד 2026
החברה, שהחלה תהליך של מעבר משידורי לוויין לשידורים מבוססי אינטרנט, למעשה מיישרת לראשונה קו עם פרטנר וסלקום, שכבר יש להן ממיר עצמאי מבוסס אנדרואיד. ממשק האפליקציה של yes על גבי הממיר יהיה זהה לזה שבסטרימר של אפל. כמו כן, החברה צפויה להשיק בהמשך אפליקציה לטלוויזיות חכמות.
פרטנר הייתה הראשונה להשיק ממיר אנדרואיד TV מיום השקת שירות הטלוויזיה שלה לפני שלוש שנים, והראשונה שיצאה בשיתוף פעולה עם אמזון לפני שנתיים. גם סלקום ו-HOT חתומות על הסכם עם אמזון, אך ב-HOT השירות טרם הוטמע. כמו כן, HOT היא החברה היחידה שטרם השיקה שירות פרימיום מלא על גבי האינטרנט.
yes תשיק את הממיר בהודעה משותפת עם אמזון העולמית, לאחר שזו אישרה שאפליקציית התוכן שלה, אמזון פריים, תותקן כברירת מחדל בממירים. בשונה מההבטחות שפיזרה החברה עם השקת הסטרימר של אפל, הפעם גם האפליקציות של נטפליקס, יוטיוב וספוטיפיי יותקנו באופן אוטומטי.
פרט למבצע השקה, אין במהלך הזה בשורה בתחום המחיר. את yes+ השיקה החברה ב־199 שקל בחודש, כאשר חבילת טריפל עולה 299 שקל בחודש. כמו כן, הבטיחה החברה שכל מצטרף ייהנה מחצי שנה מתנה בשירות אפל מיוזיק, אך עד עתה הטבה זו, בשווי של 120 שקל, לא מומשה.
את 2019 סיימה החברה עם הפסד של 69 מיליון שקל.
מ־yes נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות הגוברת בהשקות המוצרים שלנו וממליצים להמתין להכרזה הרשמית".