איביי תהפוך את נתניה לאחד המטות האזוריים שלה
ענקית הקמעונאות הציגה שינוי מבני גלובלי ותמקד בכל אחד מהמטות האזוריים צוותים שיובילו את הפעילות. בנוסף, איביי מתכוונת לשדרג ולהציג כלים חדשים עבור המוכרים באתר ובאפליקציה
ענקית הקמעונאות איביי (eBay) הודיעה היום (ד') על שינוי ארגוני ומבני במסגרתו היא תמקד את הפעילות שלה בהתאם לאזורי הפעילות.
- מפעילת בורסת ניו יורק מציעה לרכוש את איביי לפי שווי של 30 מיליארד דולר
- איביי עקפה את תחזית הרווח לרבעון הראשון
- פרישה מפתיעה: מנכ"ל איביי עוזב את תפקידו
המבנה החדש, שנקרא High Potential Global Emerging Markets) HIPO ) כולל את אירופה המזרחית והדרומית, גם את סקנדינביה, מדינות חבר העמים, המזרח התיכון, דרום מזרח אסיה, סין, אפריקה, מרכז אמריקה ואמריקה הלטינית.
במסגרת השינוי, החברה תמקד בכל אחד מהמטות האזוריים צוותים שיובילו את הפעילות שלה.
בין ההתמחויות, פתרונות חדשים בתחום חווית הקונים, לדוגמה: נושא הזמינות, המשלוח והתשלום. בנוסף, צפויים גם מהלכי שדרוג עבור המוכרים שעבורם איביי מתכוונת להשיק כלים חדשים ליצוא, פתרונות לוגיסטיים ואפשרויות נרחבות יותר לתשלום עבור מוכרים וקונים כאחד.
כך למשל ניתן יהיה להתאים את אמצעי המשלוח על פי אזורים או אמצעי תשלום זמינים. לצוות הבינלאומי המוביל את הפעילות העסקית במבנה החדש, יהיה מטה בערים הבאות: נתניה, סן-פרנסיסקו, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו ומוסקבה. כאשר המטרות המרכזיות הן, שיפור חווית הקונים וטיפוח המכירות של מוכרים מקומיים תוך הטמעתם של כלים לתחום היצוא.
באיביי מעריכים שהשינוי יאפשר למוכרים להגיע לקהלים ממוקדים יותר. איליה קרטוב, מנהל הפעילות לשווקים צומחים של איביי: "איביי מאחדת שווקים בעלי פוטנציאל לסחר בינלאומי, לאזור אחד עצום בהובלתי. מדינת ישראל, בהיותה שוק משמעותי עבורנו, תצטרף גם היא למבנה החדש המאחד שווקים בעלי פוטנציאל גבוה. אנו רואים פוטנציאל גדול של יצוא ויבוא בישראל, וזו הסיבה בגינה אנו שואפים לשפר את חווית המשתמש הן עבור המוכרים והן עבור הקונים".