חברת תכני הספורט Minute Media גייסה 40 מיליון דולר
יחד עם גיוס ההון הנוכחי מגיע סך ההשקעות בחברה לכ- 160 מיליון דולר. הסכום שגויס ישמש אותה להמשך הצמיחה הגלובאלית, הגדלת צוותי הפיתוח בתל אביב והרחבת צוותי המכירות בעולם
- כאהר מדיקל גייסה 18 מיליון דולר לפיתוח תרופה לסרטן
- אקווינום הישראלית גייסה 10 מיליון דולר
- חברת הסייבר הישראלית זירו נטוורקס גייסה 4.7 מיליון דולר
מינט מדיה מחזיקה היום במספר מותגי ספורט, ביניהם 90min, 12up ו- DBLTAP. מהחברה נמסר כי הסכום שגויס ישמש אותה להמשך הצמיחה הגלובאלית, הגדלת צוותי הפיתוח בתל אביב, הרחבת צוותי המכירות בעולם, הכנת תשתית לרכישת פעילויות תוכן נוספות והשקעה בפלטרפורמה הפופולארית "The Players Tribune", שנרכשה לאחרונה על ידי החברה.
אסף פלד, מייסד ומנכ"ל Minute Media אמר: "זו הייתה שנה של צמיחה מהירה עבור Minute Media, עם הרכישות של Mental Floss , ‘The Players Tribune’, FanSided ו- ‘The Big Lead’. עוד הוסיף כי "משקיעים מובילים מביעים בנו אמון פעם אחר פעם ותמכים בחזון שלנו לבנות פלטפורמה טכנולוגית חזקה ומבוססת המשמשת להפצת תוכן דיגיטאלי על המותגים שלנו, ועל כמות הולכת וגדלה של שותפים המשתתפים בפלטפורמה. סבב הגיוס הזה יעזור לנו להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה ולהגדיל את היצע התוכן והמשתמשים על ידי רכישות מעניינות נוספות"
Minute Media (במקור 90min), הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד, המשמש כמנכ"ל החברה, גילי בימן ויובל לרום. היא מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. כיום, Minute Media מחזיקה ומפעילה חמישה מותגי מדיה המופעלים על ידי פלטפורמת הטכנולוגיה שלה, הכוללת 90min, DBLTAP, 12up וארבעה המותגים שנרכשו לאחרונה - Mental Floss ו- Big Lead, The Players Tribune ו- FanSided.
מהחברה נמסר כי יש לה היום יותר מ-150 מיליון משתמשים בכל חודש ותכנים ב-14 שפות, החברה הציגה גידול בהכנסות של 120% בשנה החולפת. היא מעסיקה כיום מעל 350 עובדים ומרכז הפיתוח שלה יושב באחד העם בתל אביב. לחברה למעלה מ-4000 יצרני תוכן מרחבי הגלובוס, המייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים בכל חודש. לחברה עשרות מותגים גלובאליים המפרסמים בפלטפורמות התוכן השונות שלה כגון : Nike, Pepsi, MasterCard, Verizon , אולפני Paramount, Warner Brothers ועוד.