מנכ"ל סלקום על רכישת גולן טלקום: "מהלך טבעי עבורנו"
אבי גבאי שלח היום לעובדים התייחסות ראשונה לעסקת הרכישה של גולן טלקום שנחשפה בכלכליסט, "חברה מצוינת שתגדיל את נתח השוק שלנו ותשפר את תזרים המזומנים" גבאי הוסיף," ב-3 הרבעונים האחרונים דיווחה סלקום על הפסדים ולכן תמשיך בצעדים נמרצים וחדים בכדי להוציא את החברה מהמשבר שבו אנחנו נמצאים"
"סלקומאים יקרים, בשורות טובות", כך כותב גבאי, "אתמול חתמנו על מזכר הבנות לרכישת גולן טלקום. חברה מצוינת שתגדיל את נתח השוק שלנו, תשפר את תזרים המזומנים שלנו ואת היכולת שלנו לעשות את ההשקעות הנדרשות בטכנולוגיות בכלל ובדור ה-5 שיגיע בקרוב. רכישת גולן טלקום היא מהלך טבעי עבורנו מאחר ואנחנו חולקים את אותה רשת סלולר. מדובר בחברה מצוינת שהראתה שניתן לעשות דברים אחרת וחובתנו תהיה ללמוד מהם ולהשתפר".
- המיזוג הגדול בענף הסלולר יוצא לדרך: סלקום רוכשת את גולן טלקום
- עסקת סלקום-גולן טלקום: לא צפויה עליית מחירים
- הקופון של גיל שרון: השבחה מול הגזמה
גבאי מציין כי הוא ניהל מספר מיזוגים בחייו ומוסיף: "אני יכול לשתף אתכם בכך שהדרך להצליח במיזוג הוא כשהחברה הרוכשת מגיעה עם הרבה מאד כבוד לנרכשת ועם רצון אמיתי לבחור את התהליכים והשיטות הטובות שיש בה. בלי התנשאות ובלי זלזול. אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהזכיר לעצמנו שב- 3 הרבעונים האחרונים דיווחנו על הפסדים ולכן אין לנו ברירה אלא להמשיך ולעשות צעדים נמרצים וחדים בכדי להוציא את החברה מהמשבר שבו אנחנו נמצאים. לפני כשבועיים הכרזנו על תוכנית מפנה ואנחנו מיישמים אותה בנחישות ובשיתוף פעולה כן עם נציגות העובדים. המנהיגות של מיה וההחלטיות שלה היא נכס ביכולת שלנו לזוז מהר".
עוד כותב גבאי: "אני יודע ומאמין שנוכל למשבר ונצא ממנו אם נקפיד להשתנות, לפעול מהר ובנחרצות ונזכיר לעצמנו שאין לנו את הפריבילגיה של לפעול לאט, במתינות וביותר מדי פשרות. חובתנו לעשות את הדברים הנכונים, גם כשהם כואבים וגם כשיש להם מתנגדים וזה ׳לא נעים׳ ולהזכיר לעצמנו שאנחנו לא יכולים לאורך זמן להפסיד כסף".
גבאי מסיים את המכתב בנימה אישית: "אני מבקש להוסיף שאני נהנה מאד בכלל ובפרט, משום שאני מוצא בחברה עובדות ועובדים מצוינים שמוכנים לחשוב אחרת ומשוועים לשינויים. אני מבטיח לכל אחת ואחד מכם שאעשה כל שביכולתי בכדי להחזיר את החברה לרווחיות, להשקעות בעתיד שלנו ולעמדת מובילות שנשענת על שירות מצוין והוגנות כלפי הלקוחות והעובדים שלנו. תודה, אבי".