שידורי הספורט של אמזון השתמשו בטכנולוגיה של WSC הישראלית
החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת ליצור באופן אוטומטי ובזמן אמת תקצירי וידאו ממשחקי ספורט, בהסתמך על קול, ויזואליה ומרכיבים נוספים
מחזור חג המולד האחרון בפרמיירליג, ליגת הכדורגל האנגלית הבכירה, הביא איתו בשורה מרעננת בכל הנוגע לשידורי המשחקים.
- חברת WSC Sports התל אביבית תייצר וידיאו לליגת האלופות
- WSC שפיתחה טכנולוגיה לסריקת שידורי ספורט מגייסת 12 מיליון דולר
- אייל עופר מוביל השקעה של 23 מיליון דולר בחברת WSC Sports
לראשונה, שירות סטרימינג רכש את זכויות השידור למשחקים, כשאמזון שידרה 10 מהם, כחלק ממהלך אסטרטגי של כניסה לפעילות בתחום שידורי הספורט. כעת מתברר שחברת הענק של ג׳ף בזוס השתמשה בטכנולוגיות הבינה המלאכותית של חברת WSC Sports הישראלית. החברה אישרה את הידיעה, אך נמנעה מלהרחיב על טיב שיתוף הפעולה בין החברות.
החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת ליצור באופן אוטומטי ובזמן אמת תקצירי וידאו ממשחקי ספורט, בהסתמך על קול, ויזואליה ומרכיבים נוספים. בין לקוחותיה של החברה, שמאפשרת שימוש בפלטפורמה על גבי 15 סוגי ספורט שונים, נמצאות הליגות הגדולות ביותר בעולם: ה-NBA, הבונדסליגה הגרמנית, אליפות ארה״ב הפתוחה, טורניר הגולף היוקרתי PGA Tour ועוד. בנוסף, משמשת כספקית תוכן עבור חברות תוכן גדולות כמו Warner Media, Terner Sports וכאמור אמזון.
החברה התרחבה בשנה האחרונה לשווקים נוספים, כשהיא חוצה את רף מאה ההסכמים עם גופי ספורט וגופי שידור ברחבי העולם, בין היתר באוסטרליה וביפן. בנוסף, לאחרונה החלה לפעול גם בתחום ה-eSports והגיימינג, לאור הצמיחה המואצת של התחום.
WSC Sports מעסיקה יותר מ-130 עובדים במשרדיה בישראל וגם מספר משרדים ברחבי העולם. לפי הערכת החברה, עד סוף 2020 צפויה לחצות את רף 200 העובדים.