סנאפצ'ט תאפשר לכם לככב בסרט מצויר דרך דמויות ביטמוג'י
הרשת החברתית חשפה תכונה חדשה שמאפשרת למשתמש להפוך את אווטאר הביטמוג'י שלו לדמות בסרטוני אנימציה. המהלך מיועד לחסום את פייסבוק וטיקטוק על ידי תכונה שלמתחרות אין כרגע דרך להעתיק
- דיווח: המחיקה האוטומטית של הודעות בווטסאפ לא מיועדת להתחרות בסנאפצ'ט
- סנאפצ'ט משלבת את טכנולוגיית ה-Deepfake באפליקציה שלה
- שנת ההתאוששות של סנאפצ'ט: "העתקת תכונת הסטורי בידי פייסבוק הקלה עלינו למכור פרסומות"
החברה משקיעה באופן נרחב בהעלאה של סרטוני וידאו למדור ה-Discover. ההנחה היא שאנימציות מבוססות ביטמוג'י יכולות לעזור לסנאפצ'ט לבדל את עצמה משפע הפלטפורמות המציעות סרטונים, כגון: יוטיוב, פייסבוק ווטש וטיקטוק. ביטמוג'י TV יכולה גם להעלות את האיכות של Discover. הביקורת העיקרית עליו היא שהוא מרגיש לפעמים כמו תכנים של מגזיני רכילות זולים, שכולל נשים בלבוש מינימלי, דימויים מגעילים, ותוכן ירוד נוסף הנועד רק לתפוס את העין לטובת קליקים.
בביטמוג'י TV האווטאר שלכם, ושל חברים שלכם יופיעו בהרפתקאות מתוזמנות באופן קבוע. תוכלו לככב בסרטים, ולהפוך לצוות ספינת החלל סטאר טרק, סוכנים חשאים שמאוהבים ברובוטים או זומבים. הטריילר ששחררה סנאפצ'ט מזכיר את הסגנון של סדרת האנימציה למבוגרים Big Mouth של נטפליקס.
סנאפצ'ט חווה שנים קשות אחרי שרבים מהפיצ'רים שלה הועתקו בגסות על ידי פייסבוק לכל אפליקציות החברה. הסטורי באינסטגרם הרס את הצמיחה של סנפצ'ט במשך שנים וגנב בהצלחה את הפורמט. בנוסף פייסבוק הגדילה בצורה ניכרת את כמות הפילטרים לתמונות סלפי במציאות מוגברת, הוסיפה עוד פיצ'רים של 24 שעות, או קצרי מועד בהודעות שלה, והשיקה את ווטש כמתחרה למדור הווידאו של סנאפצ'ט.
הביטמוג'י TV יכול להציע סרטונים ייחודיים כך שהמתחרים לא יכולים להעתיקם. כמו ההשקה האחרונה של תכונת הדיפ פייק - סנאפצ'ט Cameos, החברה הבינה שהחוויה הכי ממכרת שלה מתרכזת בפניו של המשתמש. סנאפצ'ט הפכה את הסלפי לעתיד של התקשורת הבין אישית. הרעיון מאחורי ביטמוג'י TV היא להפוך תגובה מונפשת של הסלפי שלכם לאפשרות ייחודית שתמשוך את המשתמשים הצעירים להשתמש בה.