אמריקן אקספרס מצטרפת להשקעה ב-Voca.ai
החברה פיתחה פלטפורמת "סוכנים וירטואליים" לשירותי לקוחות, שמסוגלים לייצר שיחה אנושית אותנטית ונמצאת בשירות חברות פיננסים ואחרות. בסבב הגיוס, 3.5 מיליון דולר היקפו, השתתפו לול ונצ'רס ופלינט קפיטל
חברת Voca.ai הודיעה על הצטרפות אמריקן אקספרס ונצ'רס, קבוצת ההשקעות של ענקית הפיננסים, כמשקיעה בסבב של 3.5 מיליון דולר. בגיוס השתתפו לול ונצ'רס ופלינט קפיטל. ווקה מפתחת טכנולוגיות שירות לקוחות, שנשענות על "סוכנים וירטואליים" שנועדו להחליף נציגי שירות אנושיים במרכזים. הרחבת הגיוס תאפשר לווקה להאיץ את פיתוח המוצר ולהרחיב את פעילותה לסקטורים, שפות ויישומים נוספים.
- דלק מוטורס וזוהר זיסאפל השקיעו 4.5 מיליון דולר ב-Hi Auto
- חברת פבריק הישראלית גייסה 110 מיליון דולר
- חברת הסייבר Firedome גייסה 10 מיליון דולר
בעוד חברות דומות בתחום נשענות על טכנולוגיה שממירה דיבור לטקסט ורק אז מעבדת אותו לתקשורת עם לקוחות, ווקה פיתחה מערכת שמסוגלת ליצור שיחה דו כיוונית שמזהה גם כוונות אנושיות. הסוכנים הווירטואליים שלה מסוגלים להתאים את הקול, השפה, המבטא והטון למשתמש האנושי, וכך לספק תגובות מתאימות יותר וחוויית שירות יעילה.
המוצר של ווקה הושק בשנה שעברה ומשרת מגוון רחב של ארגונים בתעשיות שונות, ביניהן פיננסים, ביטוח ועוד.
עינב איתמר, מנכ"ל Voca.ai, מסר: "יותר ויותר עסקים משתמשים בסוכנים וירטואליים במרכזי השירות שלהם, ובעוד שהצרכנים הפכו פתוחים יותר לאינטראקציה עם AI, הם בסופו של דבר רוצים להרגיש שהם מדברים עם מישהו שמבין את הצרכים שלהם. ההשקעה מאמריקן אקספרס ונצ'רס תקדם את החזון שלנו לשיפור חווית המשתמש".
דנה אלי לורץ', מנהלת קבוצת ההשקעות של אמריקן אקספרס, מסרה: "הסוכנים הווירטואליים של Voca.ai מאפשרים לעסקים למנף את הפיתוחים האחרונים בתחום הבינה המלאכותית ולהפוך את התקשורת עם הלקוחות שלהם ליותר טבעית, אינטואיטיבית ואישית, ובסופו של דבר לספק חוויה טובה יותר הן עבור הלקוחות והן עבור נציגי השירות האנושיים".