פיילו, פלטפורמת השיווק לתעשיית הקנאביס, גייסה 16 מיליון דולר
החברה מתכוונת להקים מרכז פיתוח בישראל שיעסיק 10 אנשים וינוהל על ידי אריק שאני אחד ממייסדי החברה ובכיר באמובי לשעבר.
פיילו (Fyllo), פלטפורמת השיווק לתעשיית הקנאביס גייסה 16 מיליון דולר. החברה מתכוונת להקים מרכז פיתוח בישראל שיעסיק 10 אנשים וינוהל על ידי אריק שאני אחד ממייסדי החברה ובכיר באמובי (Amobee) לשעבר.
המשקיעים העיקריים בסבב הגיוס הראשוני של Fyllo הם JW Asset Management ו- K2 & Associates הקנדית, עם השקעות של משקיעים נוספים. ג'ייסון ווילד, הנשיא ומנהל ההשקעות הראשי של JW Asset Management ישמש כחבר בוועד המנהל של Fyllo.
Fyllo מתכננת להשתמש בכספים שגויסו בסבב הגיוס הראשון כדי להרחיב את הפלטפורמות הטכנולוגיות שלה ולשכור עובדים נוספים במטרה לעמוד בצרכים התפעוליים של החברה.
בנוסף למשרדים הראשיים שלה הממוקמים בשיקגו, ל-Fyllo יש משרדים נוספים גם בחיפה, בלוס אנג'לס, בדנוור ובניו-יורק, כשמשרדים נוספים מתוכננים להיפתח בטורונטו, בתל-אביב, בלאס וגאס, בפניקס ובקליבלנד. בישראל ימוקם מרכז הפיתוח של החברה, שמתכננת להכפיל את מספר העובדים שלה ולשכור עוד עובדים נוספים במהלך החודשים הקרובים.
"Fyllo הצליחה לצאת לדרך באופן מוצלח בזכות הרכבת צוות הנהלה שמצליח להסתגל בצורה מצוינת לצמיחה בשלב המוקדם", אומר צ'אד ברונסטין, מייסד שותף והמנכ"ל של Fyllo. "אנחנו בטוחים שהקניין הרוחני, היכולות הטכנולוגיות ואסטרטגיית השיווק המותאמת לשוק שלנו יביאו לערך מצוין למותגי הקנאביס וגם למפיצים".
בנוסף לברונסטין, שכיהן עד לא מזמן כמנהל התשואות הראשי ב-Amobee, צוות ההנהלה של Fyllo כולל את אריק שאני (מייסד שותף/מנהל מוצר ראשי), לשעבר סמנכ"ל בכיר עבור פתרונות מותג ב-Amobee שיחלק את זמנו בין ניו יורק וישראל; ברנט סקודה (מייסד שותף/יושב ראש), לשעבר יושב הראש/המנכ"ל של Ahkeo Holdings; אריסטוטל לומיס (מייסד שותף/מנהל חדשנות ראשי), לשעבר הנשיא/המייסד של Marcus Lemonis E. Group; מייקל צ'וק (מייסד שותף/מנהל תפעול ראשי), לשעבר סמנכ"ל ב-MEDIA iQ Digital; קונראד ליסקו (מנהל שיווק ראשי), לשעבר סמנכ"ל שיווק בכיר ב-Amobee; ניקול קוסבי (מנהלת נתונים ומידע ראשית), לשעבר סמנכ"לית בכירה עבור תקנים ושותפויות ב-Publicis.
Fyllo ממלאת צורך קיים בשוק. הטכנולוגיות מבססות הדאטה שפיתחו מאפשרות שיווק, פרסום ומכירה של מוצרי קנאביס על סוגיהם השונים, לקונים אונליין ולמותגי הקנאביס לעמוד בדרישות הרגולטוריות בקנה מידה גדול באופן חוקי שעומד בדרישות הרגולציה בכל מדינה . החברה משתמשת במנוע איסוף וניתוח הנתונים שלה, כדי לתמוך בניתוח מידע, בניהול קמפייני מודעות ובמדידה ודיווח, ומספקת מגוון רחב של שירותי ניהול קריאייטיב למיקוד טוב יותר של מוצרים ולשימוש בכל ההתקנים והערוצים. מפיצים מקומיים ושאינם מקומיים יכולים גם להשתמש בשירותי החברה ליצירת נתונים ומלאי ולהפקת רווחים מהם, באופן שתואם לרגולציה בתחום הקנאביס בנוגע לעסקים לפי מדינות.