$
חדשות טכנולוגיה

פייסבוק מתחילה להוסיף את המותג שלה לווטסאפ ואינסטגרם

למרות שאינו בולט, הכיתוב "Instagram from Facebook" הושם במסך ההגדרות של אינסטגרם, ויגיע בקרוב גם לווטסאפ; "אנחנו רוצים להיות ברורים יותר בנוגע למוצרים שהם חלק מפייסבוק", אמר דובר החברה לסוכנות רויטרס

שירות כלכליסט 09:2904.08.19
פייסבוק החלה להוסיף את שמה לכמה מסכי תפריטים באינסטגרם השבוע, אחד הקישורים הוויזואליים הראשונים שהיא נותנת למשתמשים לבעלותה על הפלטפורמה הפופולרית.

 

 

המהלך מגיע בעוד חברת המדיה החברתית הגדולה עומדת בפני ביקורת גוברת מצד רגולטורים ברחבי העולם, שלוחצים ליותר שקיפות בנוגע לשיטות הגנת המידע שלה, ולאופן בו מידע של משתמשי פייסבוק משותף עם גורמים אחרים.

 

 

אפליקציות פייסבוק אפליקציות פייסבוק

 

 

למרות שאינו בולט מיד לעיניי המשתמש, הכיתוב "Instagram from Facebook" נמצא במרחק כמה קליקים בתחתית דף ה-settings של אפליקציית אינסטגרם בכמה ממכשירי iOS. "אנחנו רוצים להיות ברורים יותר בנוגע למוצרים שהם חלק מפייסבוק," כך אמר דובר החברה לסוכנות רויטרס.

 

מספר מחוקקים אמריקאים, כולל הסנטורית והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות אליזבת וורן, קראו לפיצול של פייסבוק, אמזון, וגוגל של אלפבית. גם אחד ממייסדי פייסבוק, כריס יוז, קרא לרגולטורים במאמר דעה שפורסם בניו יורק טיימס במאי לפצל את החברה לשלוש. פייסבוק תוסיף את שמה גם לשירות ההודעות ווטסאפ, כך דיווח אתר The Information ביום ו'.

 

החברה רכשה את אינסטגרם ב-2012 ואת ווטסאפ ב-2014, ולכל אחת יותר ממיליארד משתמשים כיום. אינסטגרם הפכה עם הזמן לחשובה במיוחד כתוספת להכנסותיה של פייסבוק, כיוון שהיא לא הייתה חלק משערוריית הפרטיות של חברת האם שלה, וכי היא מושכת צרכנים צעירים בקצב מהיר בהרבה, ולכן קוסמת למפרסמים.

 

 

 

פייסבוק אמרה בחודש שעבר שחוקים חדשים ושינויים במוצר שמטרתם הגנת פרטיות משתמשיה יאטו את צמיחת ההכנסות שלה בשנה הנוכחית והבאה. היא הסכימה לשלם 5 מיליארד דולר כדי להסדיר חקירת הגנת מידע של נציבות הסחר הפדרלית, שחוקרת את החברה כיום גם בנושא התנהלות אנטי-תחרותית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x