מנכ"ל Epic מתכנן להפוך את פורטנייט לעולם וירטואלי מלא
לדברי טים סוויני, הכותר הפופולרי הולך והופך ליותר ממשחק, ומהווה חלק אחד מפלטפורמת יצירה. ברצונו להפוך את פורטנייט לכלי שיקל על המעבר משימוש במשחקים חברתיים לכתיבת משחקים ע"ב המנוע הגרפי המתקדם Unreal 4
חברת אפיק גיימס (Epic Games), מפתחת פורטנייט, מתכננת להפוך את המשחק הפופולרי לעולם מקוון ומלא - כך אמר מנכ"ל החברה, טים סוויני, בראיון לביזנס אינסיידר.
קראו עוד בכלכליסט:
- למרות התחרות: רבע מיליארד שחקנים מכורים לפורטנייט
- הערכות: שוק הגיימינג יפסיק לצמוח השנה, לראשונה מאז 1996
- איגוף אנכי מקוון: נחשפה פרצת אבטחה חמורה בפורטנייט
"אנחנו רואים שככל שפורטנייט מפתחת, הוא מתפתח מעבר למשחק", אמר סוויני. "יהיו יותר ויותר דברים מעניינים בעולם הזה, שיאפשרו לו להתפתח בדרכים שלא היו אפשריות עם משחקים קודמים".
ממשחק ליצירת משחקים. פורטנייט
במרץ הודיעה אפיק שמספר המשתמשים הרשומים בפורטנייט הגיע ל-250 מיליון איש. מדובר בתוספת של 50 מיליון איש בתוך ארבעה חודשים, שמצביעה על כך שמשחקי באטל רויאל חדשים כמו אייפקס לג'נדס של EA (שהושק בפברואר והגיע ל-50 מיליון משתמשים בתוך חודש), לא הצליחו עדיין לפגוע בהילה של פורטנייט.
כעת, לפי סוויני, מתכננת החברה למנף את המשחק למשהו גדול הרבה יותר. לדבריו, המטרה היא ליצור "המשכיות" בין פורטנייט למנוע Unreal (ששימש ליצירת משחקים פופולריים אחרים כמו קינגדום הארטס 3), כדי להקל על המעבר ממשחק בפורטנייט, לבנייה בפורטנייט, ולפיתוחים מתקדמים באמצעות Unreal.
"אנחנו חברה של אקוסיסטם דיגיטלית", הסביר סוויני. "פורטנייט הוא גירסה של הכלי עם 250 מיליון משתמשים, הוא משחק וגם פלטפורמה קריאטיבית ל-100 מיליון אנשים שבונים תוכן. מדובר במספר מרשים וגדול יותר מכל מנוע משחק. ואז 7.5 מיליון אנשים היו ב-Unreal Engine 4, כלי יצירת התוכן הסופר-מתקדם. המטרה הסופית היא ליצור מטא-יקום".