מינט מדיה הישראלית רוכשת אתר ספורט אמריקאי
החברה שפיתחה כלים המאפשרים לאוהדי ספורט ברחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית רוכשת את אתר הספורט The Big Lead. נשיא החברה: "זה זמן טוב להיות אגרסיביים בשוק המדיה"
חברת מינט מדיה (Minute Media) הישראלית רוכשת את אתר הספורט והבידור The Big Lead שהיתה בבעלות חברת המדיה גנט. זו הרכישה השניה של החברה הישראלית. שווי העסקה לא פורסם.
"אנחנו חושבים שזה זמן טוב להיות אגרסיביים בשוק המדיה", אמר ר'יץ רוטמן, נשיא מדיה מינט. "אנחנו מחפשים רכישות בתחומים שונים במגוון של קטגוריות כמו מזון, טכנולוגיה, ספורט ועוד".
בספטמבר האחרון רכשה מינט את את Mental Floss, אתר טריוויה שגם הרחיב את הפעילות של מינט מעבר לתחומי הספורט.
The Big Lead החל את דרכו ב-2006 כבלוג לעולם הספורט וב-2012 נרכש על ידי גנט. מספר המבקרים הייחודים באתר עומד כיום על 2.1 מיליון לחודש, על פי נתוני קומסקור לינואר השנה.
מינט מדיה (במקור 90min) הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד (מנכ"ל), גילי בימן ויובל לרום. החברה מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית.
במאי 2016 השיקה החברה את 12up, פלטפורמת ספורט ייעודית לספורט אמריקאי ובשנה האחרונה השיקה את DBLTAP, מותג ספורט ייחודי לאוהדי ספורט אלקטרוני - גיימינג תחרותי. היא מעסיקה 180 עובדים ומרכז הפיתוח שלה פועל בתל אביב. לחברה יותר מ-4,000 יצרני תוכן מרחבי העולם, שמייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים בכל חודש.