אאוטבריין רכשה את חברת Ligatus האירופית
פרטי העסקה טרם נחשפו; הנרכשת היא פלטפורמת פרסום מודעות התוכן הגדולה באירופה, ומדובר במהלך אסטרטגי משמעותי עבור החברה הישראלית. "הרכישה צפויה לתרום לנו 100 מיליון ודלר במכירות בשנה הראשונה", אמר דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף באאוטבריין
אאוטבריין הישראלית הודיעה היום (ג') על רכישת חברת Ligatus הגרמנית, חברה בת של קבוצת התקשורת והתוכן Gruner + Jahr מקבוצת ברטלסמן – תאגיד התוכן הגדול באירופה.
- שלושה סטארט-אפים מישראל התקבלו לתוכנית האוטוטק של האיחוד האירופי
- חברת Tulip גייסה 18.4 מיליון דולר בהובלת ורטקס ארה"ב
- חברת JFrog רוכשת את חברת Shippable האמריקאית
סכום הרכישה לא נמסר, אך מדובר בעסקת מניות שבה ברטלסמן מקבלת חלק מיעוט באאטובריין ומושב בדירקטוריון החברה. העסקה צפויה להיסגר סופית ברבעון השני של 2019.
Ligatus הינה פלטפורמת פרסום הנייטיב (מודעות תוכן) המובילה באירופה והעסקה מהווה רכישה אסטרטגית משמעותית עבור אאוטבריין, שביצעה שש רכישות קודמות. "Ligatus צפויה לתרום לנו 100 מיליון ודלר במכירות בשנה הראשונה" אמר לכלכליסט דיוויד קוסטמן, מנכ״ל משותף באאוטבריין. "בנוסף, הרכישה מכניסה אותנו לתחום של פרסום הנייטיב, שצומח היום ב-25% בשנה ומחברת אותנו לפאבלישר האיכותיים ביותר באירופה".
ליגאטוס מחזיקה היום 160 עובדים ב-8 מדינות אירופיות ופעילותה תשולב בתוך זו של חברת אאוטבריין ביבשת. קלאוס לודמן, מנכ"ל Ligatus מסר: "אנחנו נרגשים להצטרף לשורותיה של אאוטבריין ולייצר פלטפורמת דיסקברי ופרסום הנייטיב עוצמתית מתמיד. מדובר בשילוב מנצח עבור אתרי התוכן והמפרסמים לצד שיפור משמעותי של חווית הגלישה. שיתוף הפעולה יעניק לנו את המשאבים הדרושים להתפתח טכנולוגית ולהמשיך לצמוח גלובלית".