אפל תחשוף מתחרה לנטפליקס בסוף מרץ
שירות הסטרימינג החדש שלה הוא השירות הדיגיטלי הראשון שהיא משיקה מזה שלוש שנים. במקביל היא צפויה להכריז על שירות חדשות שמבוסס על תכנים של עיתונים וגופי מדיה ושיבוסס על מנוי בתשלום
- פיראטים הצליחו לעקוף את הגנות האייפון ולהפיץ אפליקציות פרוצות
- חבל ההצלה של אפל: זינוק בהוצאות על אפליקציות לאייפון
- דו"ח אפל: המיקוד עבר מהאייפון לשירותים המקוונים
לדברי בלובמרג, באירוע החשיפה עתידים להשתתף כוכבים הוליוודיים בולטים כמו ג'ניפר אניסטון, ריס וית'רספון, ג'ניפר גרנר והבמאי והמפיק ג'יי.ג'יי. אברהמס. השירות עצמו יושק עד הקיץ, כאשר באירוע צפויה אפל לחשוף פרטים כמו מחיר ותפוצה מחוץ לארה"ב.
לפי דיווחים קודמים, אפל השקיע מיליארד דולר בהפקת תכנים לשירות ויצרה בעבורו כבר עשרות תוכניות מקוריות, ובהן מספר סדרות חדשות שתיצור אופרה ווינפרי במסגרת חוזה רב-שנתי, תוכניות ילדים מיוצרי רחוב סומסום, ריבוט לאנתולוגיית המדע הבדיוני Amazing Stories מבית היוצר של סטיבן ספילברג, תוכנית יומית באירוח רייס וויתרספון, עיבוד טלוויזיוני לסדרת המוסד של אייזיק אסימוב, סדרה של הבמאי מ. נייט שאמלאן וסדרה של יוצר הגרסה המחודשת של בטלסטאר גלקטיקה רונלד די. מור.
שירות המנוי לחדשות, שכונה כבר "נטפליקס לעיתונים", ישולב כנראה באפליקציית News, שלא זמינה למשתמשים בישראל, ויאפשר למשתמשים להרשם לחבילות תכנים תמורת תשלום חודשי. אף שלא מעט מו"לים בינוניים וקטנים הביעו עניין בהצטרפות לשירות, שחקנים גדולים כמו ניו יורק טיימס ו-וושינגטון פוסט הביעו רתיעה מהעמלה הגבוה שמבקשת אפל לגבות: 50% מההכנסות (במקום בין 30% ל-15% למנויים מתחדשים באפסטור). השירות יושק במסגרת עדכון תוכנה ל-iOS שיופץ באביב.