מאדום ללבן: גוגל משיקה עיצוב חדש לאפליקציית ג'ימייל
הסגנון פשוט ודומה מאוד לקודמו - אך הוא מאוורר יותר, ובהיר במיוחד. היישום המשופר כולל תצוגה מקדימה של קבצים בשורת ההודעות, אזהרות בולטות ממיילים חשודים ושדה חיפוש בראש הממשק
גוגל משיקה עיצוב חדש לאפליקציית ג'ימייל במובייל; תפיסת העיצוב הנוכחית של החברה, המכונה Material, הופיעה עוד ב-2014 ושינתה את עיצובי כל האפליקציות שלה - למעט יישום המייל הפופולרי, שעתה יצטרף לאחרים. עיצוב Material הופך את ג'ימייל למאווררת ונקיה יותר למראה, ופחות צבעונית.
- גוגל מאפשרת למאות חברות לקרוא את המיילים שלכם בג'ימייל
- חדש בג'ימייל לדפדפן: קריאה וחיפוש מיילים ללא חיבור לרשת
- גוגל מציגה חידושים והפתעות בגרסת הדפדפן של ג'ימייל
לצד השינוי האסתטי, קיבלה הגרסה החדשה גם כמה שינויי ממשק קטנים, כמו כפתור כתיבת מייל חדש שהופך לפלוס צבעוני או החלק העליון של חלון התצוגה שהפך לשדה חיפוש במקום הפס האדום הוותיק. בנוסף, אפשר כעת להחליף חשבון ישירות מהחלון הראשי ללא צורך בפתיחת חלונית החשבונות המקושרים בנפרד.
גם התצוגה המקדימה של הקבצים המצורפים שודרגה וכעת היא מוצמדת למייל שבתוכו הם מופיעים ולא בסוף השרשור. תכונה שימושית כדי לוודא מי שלח מה ולאן. כמו כן, הודגשו האזהרות שנוגעות למיילים - והודעה שחשודה כניסיון פישינג, תוצג בצורה בולטת.
לא ברור כיצד האפליקציה תיראה תחת אנדרואיד Q, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה: גוגל צפויה להטמיע בה מצב אפל, שיכהה את כל הממשקים אוטומטית; ללא התאמות, עשוי מצב זה להפוך כמה מהתכונות והכפתורים בג'ימייל לבולטים פחות. העיצוב החדש יהיה זמין למשתמשי ג'ימייל בגרסת האפליקצייה הבאה.