ערה? הלילה המוזר של עמוד עיריית ת"א סחף את הרשת הישראלית
מנהלי המדיה החברתית חגגו את כניסת השנה החדשה בשרשור עצום בן יותר מ-18,000 תגובות, שהחל בהצעת מפגש אינטימי מזדמן מעיריית ת"א לעיריית ירושלים, ומשך אליו מותגים, עיריות, מועצות מקומיות ואפילו משרדי ממשלה
ליל כניסת השנה האזרחית החדשה לווה בהברקת-מדיה חברתית של עיריית תל אביב-יפו, שסחפה את הרשת הישראלית לשרשור תגובות משונות, בו השתתפו כמעט כל המותגים הגדולים בארץ. בשעת חצות כתב העמוד של עיריית ת"א לזה של עיריית ירושלים "ערה?" - הזמנה קלאסית למפגש מיני מזדמן, שמאפיינת במידה רבה את התרבות התל-אביבית.
מיד נסחף השרשור לבדיחות "מה קורה למי ששולח הודעות בגילופין" והתגובות לא איחרו לבוא, ולא רק מצד ירושלים: עמודים של עיריות ומועצות מקומיות הגיבו בהמוניהן, והשרשור הגיע ל-18,000 תגובות.
כל עירייה ומועצה הגיבה בהתאם לסגנון ולדימוי שלה (וחלק מהפוסטים כלל ירידות חבריות על פתח תקווה) ולנכסי תרבות רלוונטיים (המועצה המקומית מגידו דיווחה שהזיקוקים הבריחו את הכלבלב פלוטו).
בהמשך, הצטרפו לפוסט גם חברות טכנולוגיה, קבוצות כדורגל, בנקים ובעצם כל מותג בעל פעילות פייסבוק ומנהל מדיה חברתית עירני דיו; בנוסף, הגיבו גם עמודי פנאי למיניהם; העמוד הבלתי-רשמי של המוסד כתב "אנחנו תמיד ערים".
החגיגה המשיכה גם היום: היחידה הממשלתית לחופש המידע דרשה "שקיפות בנוגע למה שקרה אמש" ועוד. כמו שתמיד קורה במקרים שכאלה, המותגים שנדחפו לפוסט העיבו על ההומור שבו, וחלקם הציעו לעיריות לאמץ מוצרים ושירותים שלהם.