רכישת כשרונות: אנשי סוכנות Pumika מצטרפים לסולוטו
עובדי ומייסדי סוכנות עיצוב המוצר וחוויית המשתמש גויסו לחברה; העובדים ישתלבו בצוותי המשימה של סולוטו ובהם מפתחים, מעצבים ומנהלי מוצר ואילו שני המייסדים, אבירן רווח ושחף בורנשטיין, ינהלו את תחומי העיצוב וחוויית המוצר
חברת סולוטו הודיעה על הצטרפות מייסדי פומיקה (Pumika), סוכנות חווית המשתמש ועיצוב המוצר, וצוות הליבה שלה לחברה. מדובר ברכישת כשרונות (Aquihiring) שנועדה לגייס את הצוות, הידע שלו ויכולותיו. מייסדי פומיקה, המנכ"ל אבירן רווח וסמנכ"ל האסטרטגיה שחף בורנשטיין, יצטרפו למרכז הפיתוח של סולוטו כבר השבוע, וינהלו את תחומי העיצוב ומחקר חוויית המוצר.
- חלה ירידה בביקוש לעובדים בהייטק הישראלי בשנה האחרונה
- גם בלי תואר או ניסיון: אינטל מגייסת 150 עובדים למפעל קריית גת
העובדים הנוספים יצטרפו לצוותי המשימה בסולוטו, בהם מפתחים, מעצבים ומנהלי מוצר. הצוותים אחראים על חווית המשתמש מקצה לקצה ומתפקדים כיחידות עסקיות קטנות ועצמאיות. פומיקה, שנוסדה ב-2007, מתמחה בעיצוב ואיפיון מוצרים דיגיטליים. החברה חתומה על מספר גדול של מוצרים על פני קשת רחבה של תחומים - מבינה מלאכותית, אינטרנט הדברים, פינטק ומדיקל ועד סייבר, מובייל, גיימינג ובידור.
סולוטו נוסדה ב-2008 ונרכשה ב-2013 בידי אשוריון האמריקאית, שעובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם.
"התחברנו לחזון של סולוטו לאפשר לאנשים בכל העולם להשתמש בקלות וביעילות בטכנולוגיה, ולתפיסת המוצר החדשנית והאנושית שמובילה את החברה", מסר רווח. "אנחנו מחכים לעבוד ביחד עם הצוות של סולוטו ביצירת מוצרים שגם נותנים ערך יום-יומי אדיר, וגם מייצרים סביב המשתמש חווית מוצר ייחודית, רגשית וחדשנית."
תומר דביר, מנכ"ל ומייסד סולוטו וסמנכ"ל בכיר באשוריון, הוסיף:"תמיד ראינו בעיצוב חלק בלתי נפרד מהמוצר והצלחתו, והיינו פורצי דרך בתחום בתקופה שבחברות כלל לא היו מעצבים, העובד השני בסולוטו היה מעצב. אנחנו מאמינים שכל אדם צריך ליהנות יותר מטכנולוגיה, ואין דרך להגיע לשם בלי חוויה ומוצר שכיף להשתמש בו. המעצבים בסולוטו הם אחת הקבוצות המשמעותיות בחברה ואנחנו מאמינים שיחד עם המצטרפים מפומיקה, שמביאים עימם ניסיון וידע עשיר וייחודי, נוכל להמשיך ליצור חוויות מדהימות ולתת חזרה לקהילה".