טוויטר מגבירה את מאמצי השיווק שלה בישראל
בכנס שעורכת החברה בת"א ושאליו הוזמנו מאות מנציגי הקהילה העסקית בארץ, היא תנסה לקדם בין היתר שיתופי פעולה וחוזי פרסום
טוויטר מרחיבה את פעילותה בישראל: החברה עורכת היום (ב') כנס בתל אביב, שבו תציג את שירותיה לקהל העסקי, במטרה לקדם עסקאות פרסום ושיתופי פעולה עסקיים אחרים - כך נודע ל"כלכליסט".
קראו עוד בכלכליסט:
- כשהמנכ"ל ליברלי מדי, או: כך הצליחה טוויטר לעצבן את הודו בציוץ אחד
- נחשפה רשת בוטים וחשבונות מזויפים שהפיצה תוכן שתומך בנתניהו
- טוויטר קיבלה דיווחים על מעטפות נפץ לאובמה ו-CNN - והתעלמה
בשונה מחברות מדיה חברתית כפייסבוק, לטוויטר אין נציגות ישראלית עם פעילות פרסום ושיווק מקומית, ואלו מתבצעות דרך מערך המכירות האירופי שלה.
טוויטר
לפני מספר חודשים פרסמה החברה מודעת דרושים למשרת מנהל מדיניות ציבורית שיהיה אחראי לעבודה עם ישראל. למרות הצורך בקרבה לרגולציה המקומית, מיקום המשרה הוא במטה האירופי בדבלין.
לטוויטר יש כ-335 מיליון משתמשים (לפי נתוני הרבעון השני), מספר שמהווה ירידה קלה לעומת רבעונים קודמים אך ככל הנראה הוא כחלק ממלחמתה של החברה בחשבונות המזוייפים והמספר העצום של בוטים שיש בה. רוב המשתמשים הם אמריקאים (כ-67 מיליון איש), ואחריהם מגיע רוב הקהל שלה מיפן ומבריטניה.