$
הייטק והון סיכון

חברת IntraPosition גייסה 1.5 מיליון דולר לקידום ניווט בתוך חנויות

החברה פיתחה טכנולוגיה לניווט בתוך מבנים, שנועדה לשוק הקמעונאי ומאפשרת להנחות קונים בחנות אל המוצרים שחיפשו. בנוסף, זוכה הטכנולוגיה לעניין גם בתעשיות הכרייה והרפואה. את סבב ה גיוס הובילה קרן טרה

מאיר אורבך 13:1616.10.18
חברת הסטארט-אפ הישראלית IntraPosition, שמפתחת טכנולוגיית מיקום לניווט בתוך מבנים עבור השוק הקמעונאי, גייסה 1.5 מיליון דולר בהובלת קרן טרה ובהשתתפות קבוצת משקיעים פרטיים מאירופה בראשות Champel Capital.

 

 

IntraPosition מציעה שירותי מיקום מדויקים במיוחד, גם בתוך חנויות, באמצעות שימוש בטכנולוגיית פס רחב; הפתרון של IntraPosition מציע רמת דיוק של כ-30 ס"מ, מה שמאפשר לקונים לנווט עד לרמת המוצר ולקבל שירותי הודעות מותאמות אישית. כמו כן, המערכת מאפשרת תמיכה בליקוט יעיל של הזמנות שבוצעו מראש באתר המקוון של הסופרמרקט -ואף מספקת נתונים אנליטיים ברזולוציה גבוהה, שעוזרים לזהות את התנהגות הצרכנים בחנות.

 

ירון שביט, מנכ"ל ומייסד החברה ירון שביט, מנכ"ל ומייסד החברה צילום: יחצ

 

 

חברת IntraPosition הוקמה ב-2015 על ידי ירון שביט, מעסיקה כיום 7 עובדים ומשרדיה ממוקמים בבנימינה. בימים אלה החברה פעילה בעיקר בשוק האמריקאי, שם היא מנהלת מספר פיילוטים בתשלום ברשתות מזון מהגדולות בעולם.

 

המוצרים של החברה מתבססים על רכיב פיזי המתחבר לעגלה. כדי ליהנות מתהליך הקנייה המשודרג על הקונה לסרוק באמצעות הסמארטפון קוד QR המופיע על הרכיב. בנוסף לפעילות בתחום הקמעונאות, החברה מציעה פתרונות איכון בזמן אמת גם בתעשיות נוספות כגון תעשיית המכרות התת קרקעיים, שם המערכת מתממשקת עם מערכת ניהול מכרה ומספקת תמונת מצב עדכנית של עובדים כמו גם כלי עבודה וכלי רכב. תעשיה נוספת בה עושה החברה צעדים ראשונים היא תעשיית הבריאות, שם יש צורך לעקוב אחר מיקומם של מכשירים רפואיים יקרים ברחבי בית החולים, כדי לחסוך זמן חיפוש עבור הצוות הרפואי ולמנוע פחת.

 

 

 

ירון שביט, מייסד ומנכ"ל IntraPosition, מסר: "לאחרונה אנו עושים את צעדינו הראשונים בשווקים של צפון אמריקה ואירופה. אנו רואים עניין רב מצד חברות קמעונאיות מובילות וספקי אפליקציות קמעונאות. זה מעיד עד כמה השירות חיוני ותואם לצורכי השוק. השירות שלנו מתממשק בקלות עם כל אפליקציה קיימת, בין אם מדובר בפיתוח פנימי של הקמעונאי או באפליקציה של ספק חיצוני. הטכנולוגיה הייחודית של IntraPosition מאפשרת בעצם דיגיטציה של סופרמרקטים ומסייעת לקמעונאים ליצור עבור לקוחותיהם חוויית קניות, ידידותית, אישית יותר ומותאמת למיקום הקונה בחנות, בכל רגע נתון".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x